زندگی خصوصی مسعود صادق لو و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 857

مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال 95 به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود

بیوگرافی مسعود صادقلو

مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران ودر یک خانواده متوسط متولد شد. او مدتی بود خوانندگی رابه صورت فیت دادن انجام می داد اما یک باره درسال ۹۵ بـه خوبی شناخته شد.

تصویر

شروع فعالیت

علاقه ي او بـه موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد آواز کلاسیک را نزد محمدرضا صادقی گذراند ودر نهایت از سال ۹۵ فعالیت در عرصه موسیقی رابه صورت جدی آغاز کرد.

شهرت

مسعود صادقلو همانند برخی از خواننده ها خیلی زود و با انتشار چند آهنگ از جمله هوس باز، آخر شب، دیوونه بازی، زیر بارونا برقص، نیمه گمشده و…. به شهرت رسید. او در ژانر پاپ فعالیت می کند ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او رو ترک هایش است که موفق شد نامی شناخته شده در این عرصه بدل شد.

تصویر

کشتی گیر بودم

مسعود صادقلو در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای بود، او نزدیک 8 سال در کشتی فعالیت جدی داشت اما با ادامه فعالیت در موسیقی این رشته را کنار گذاشت. اکنون در بدنسازی فعالیت دارد و این رشته ورزشی را دنبال می کند.

تصویر

ماجرای توهین مجری خبر بیست و سی به مسعود صادقلو

دربخش خبری بیست وسی در یکی از بخش هاي چالشی خبر بیست و سی درباره دادن مجوز بـه خوانندگان از وزارت ارشاد این مجری بـه خواننده پاپ اهانت کرده او را خواننده مبتذل خواند و مورد انتقاد قرار داد. این مجری زن گفت کـه خواننده اي با نام م ص اجراهای مبتذل در داخل و بيرون از کشور برگزار می کند و نظارتی در برگزاری این کنسرت ها و دادن مجوز نیست. در پاسخ بـه این حمله نیز صادقلو جوابی با کامنتی در پیج خود بـه این مجری سیما داد.

تصویر

شغل دوم مسعود صادقلو

قبل از اینکه خوانندگی کند رستوران داشتولی بعدا که پا به عرصه موسیقی گذاشت رستورانش را تعطیل کرد و به جای آن کافه شاپ زد و می گوید منبع اصلی درآمدم از همین کافی شاپ است و همچنین در تلاش است شعبه دوم را در ولنجک افتتاح کند.

فوتبالی نیستم

من اصلا هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم و از فوتبال اصلا خوشم نمیاد ولی دوستان فوتبالی زیادی دارم که علی دایی، مهرداد میناوند، علی کریمی، علی انصاریان و محسن مسلمان از جمله دوستان بسیار خوب و نزدیک بنده هستند که رفت آمد خانوادگی هم داریم.

تصویر

ازدواج

تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است، عکس هایی از او در کنار چند دختر در فضای مجازی پخش و شایعه شد که دوست دختر وی هستند اما این خبرها صحت نداشت و آن ها فقط طرفدار این خواننده جوان بودند.

عمل زیبایی

دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده و می گوید احساس خوبی دارم، او همچنین گفت ۱۰ سال پیش بینی اش را عمل کرده ولی حالا از این کارش پشیمان است.

تصویر

فعالیت در اینستاگرام

masoudsadeghloo

مسعود صادقلو همانند دیگر هنرمندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد او تیک آبی دارد و نزدیک ۱ میلیون فالوور دارد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود