زندگی خصوصی منوچهر هادی همسر یکتا ناصر + عکس های جالب و دیدنی

0 177

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ ، تهران) کارگردان و فیلمنامه‌‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد 28 مرداد 1351 در تهران، کارگردان است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است او از پشت صحنه فیلم ها بعنوان تدارکات چی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید.

تصویر

ازدواج هنری

منوچهر هادی در اسفند 94 با یکتا ناصر بازیگر مشهور ایرانی با مهریه 5 سکه طلا ازدواج کرد، این دو در فیلم من سالوادور نیستم با یکدیگر همکاری داشتند. این زوج صاحب یک فرزند دختر بنام سوفیا هستند. منوچهر هادی در رابطه با ازدواجش با یکتا ناصر در یک گفتگو بیان کرد: مهمترین اتفاق زندگی من در سال 1394، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند 1394 این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چرا که امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

تصویر

از خوشنویسی تا تدارکات چی

فعالیت خود را بعنوان خوشنویس در تیتراژ برنامه ها شروع کرد و کم کم بعنوان تدارکات چی در پروژه های سینمایی شروع به همکاری کرد.

در کلاس های فیلمنامه نویسی

در سال 1372 وقتی 21 ساله بود بخاطر علاقه اش به پیشرفت در کلاسهای فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های فریدون جیرانی شرکت کرد و دانش سینما را در حد تجربی آموخت.

تصویر

دستیاری کارگردان

آقای هادی از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید او در سال 1382 دستیار کیانوش عیاری در فیلم هزار چشم و در سال 84 دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری بود.

کارگردانی اولین فیلم

در سال 1385 بعنوان کارگردان اولین تله فیلم خود را ساخت او بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال 1386 با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید گودرزی، افسانه بایگان و نیوشا ضیغمی روی پرده سینما برد

شهرت از سالوادور تا عاشقانه

با فیلم من سالوادور نیستم در سال 1394 با فروش گیشه بالای 17 میلیاردی، خود را بعنوان یک کارگران نامی معرفی کرد و سال 95 با سریال شبکه خانگی عاشقانه خود را به شهرت رساند.

تصویر

تجربه بازیگری

منوچهر هادی در قامت بازیگر نیز دو تجربه دارد، او در سال 1382 در فیلم ملاقات با طوطی و در سال 1396 در سریال آرماندو ایفای نقش داشت.

طرفدار آبی یا قرمز

من طرفدار هیچ یک از تیم های استقلال و پرسپولیس نیستم زیرا تقریبا با همه بازیکنان سابق و فعلی این 2 تیم رفاقت دارم و هر دو آنها را دوست دارم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود