زندگی خصوصی جوانه دلشاد و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 141

جوانه دلشاد 20 شهریور 1369 در رشت به دنیا آمد و با پیشنهاد بازی در سریال ویلای من و به اعتبار مهران مدیری از پدرش اجازه سکونت در تهران و بازیگری را گرفت.

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 دریک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد.

تصویر

خانواده

او یک خواهر متاهل بـه نام جیران دلشاد دارد که خواهرش یک پسر دارد و تنها برادرش فوت کرده اسـت. جوانه دلشاد با مهران مدیری وارد قاب تلویزیون شد.

تصویر

شروع فعالیت

جوانه دلشاد فعالیت خود را در سن 20 سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد همزمان با تحصیل در رشته شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند، جوانه دلشاد بـه تنهایی از رشت بـه تهران مهاجرت کرده اسـت و از جمله بازیگران ایرانی اسـت کـه با تکیه بر توانایی هاش خودش بـه این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده اسـت.

تست قلب یخی

برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد برای این سریال تست داد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال 1392 بدست آورد دومین تجربه او نیز با شوخی کردم و سپس درحاشیه مهران مدیری بود.

تصویر

سینما

حضور در سینما را با فیلم فرزاد مؤتمن آغاز کرد سپس فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی را کار کرد و بعد از چند کار کوتاه در فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در کنار فاطمه معتمدآریا را تجربه کرد.

الگو های بازیگری و دوست نزدیک

جوانه دلشاد در تئاتر الگوی خود را پانته آ پناهی و فرهاد آئیش معرفی می کند و در سینما فاطمه معتمد آریا و ژاله صامتی را دوست دارد، خانوم دلشاد با لیلا ایرانی رفاقت نزدیکی دارد.

تصویر

علایق

خیلی زیاد مطالعه می کنم. اخیرا دارم کتاب های آقای چارلز بوکوفسکی را میخونم بنام کتاب عامه پسند. تو ورزشم بدمینتون بازی میکنم. فوتبالی آنچنانی نیستم ولی بازی های پرسپولیس را نگاه میکنم.

ملاک کاری

در بازیگری ملاکم اول فیلمنامهخوب هست بعد کارگردان و بعد دیگر عوامل است.

تصویر

ازدواج و همسر جوانه دلشاد

جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اینستاگرام جوانه دلشاد _javaneh.delshad@

در پایان نیز مروری داریم بر چند پست اینستاگرامی از خانم جوانه دلشاد و از زاویه نزدیک تری با او و فعالیت هاي مجازی اش آشنا میشویم.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود