زندگی خصوصی حسین پاکدل و همسرش عاطفه رضوی + عکس های جذاب و دیدنی

0 437

حسین پاکدل (زاده ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، مجری، تهیه کنننده و مدیر سابق شبکه صدا و سیما و کارگردان و بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی حسین پاکدل

حسین پاکدل متولد 7 دی 1338 در اصفهان، بازیگر، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کشاورزی از دانشگاه شیراز می باشد، فعالیت خود را با رادیو شروع کرد سپس مدیر پخش شبکه 1 شد و حالا بازیگری را ادامه می دهد. حسین برادر بزرگتر مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

تصویر

ازدواج و همسرش

حسین پاکدل اواسط دهه 60 با عاطفه رضوی ازدواج کرد، ثمره این زندگی مشترک تنها یک دختر به نام سبا (صبا) پاکدل متولد 1367 می باشد که حالا در کانادا – ایران در رفت و آمد می باشد.

تصویر

از کشاورزشی تا مدیر شبکه

بعد از گرفتن لیسانس در سال 1366 به دلیل تجربه قبلی اش در رادیو بعنوان مدیر پخش شبکه اول سیما انتخاب و تا سال 1373 بمدت 7 سال در این مقام فعالیت کرد. آقای پاکدل با آمدن علی لاریجانی به صدا و سیما استعفا داد.

نویسندگی و تهیه کنندگی

در سال 1374 برنامه قصه های شب سیما را برای تلویزیون نوشت و تهیه کنندگی کرد، سپس تهیه کننده برنامه های اینجا ایران است سال 75 و مجموعه عروسکی صفرآقا در سال 76 را برعهده داشت.

تصویر

ورود به بازیگری

سال 1376 در فیلم یاس های وحشی به کارگردانی محسن محسنی نسب اولین بار بازیگری را جلوی دوربین تجربه کرد، سپس در مسافر ری 1379 و تفنگ سرپر نیز بازی کرد.

ممنوع الکاری

پاکدل می گوید از سال 1375 در تلویزیون عملا ممنوع التصویر شدم تقریبا بصورت جدی از سال 1379 جلوی حضور هنری او به شدت گرفته شد تا اینکه بعد از 11 سال ممنوع الکاری کامل سال 1390 با بازی در فیلم برف روی کاج ها بازگشت.

تصویر

اگر من نبودم موسیقی نبود

به جرات این ادعا را دارم که اگر من نبودم موسیقی در رسانه صدا و سیما نبود، دوستانی در دهه شصت مصوبه کردند که موسیقی از صدا و سیما پخش نشود و فقط آوا باشد ما برابر این موارد مقاومت کردیم.

نشان دادن ساز

اگر آن زمان خیلی از کارها را نمی کردیم اوضاع الان به شکل دیگری بود آن موقع سعی کردیم پیش برنده باشیم تا بازدارنده، ما در زمان حیات حضرت امام ساز را در تلویزیون نشان می دادیم، مدیران افراطی آمدند و کار به اینجا رسید.

تصویر

کافه کتاب

این هنرمند کافه کتاب در سطح شهر کرج دایر کرده مشغول است .

علت دایر کردن کافه کتاب

سال ها پیش به شهر کرج امدیم در صدد این بودم که در سطح کرج یک شهر کتاب برپا کنم. این منطقه ۲ شهر کتاب, دارد، اما در منطقه فردیس و مهرشهر نبود . شهر کتاب از نظر تجهیزات کمک می کرد و این مکان را در مزایده , شهرداری گرفتم و چون از ابتدا به عنوان کافه کتاب ساخته شده بود ما هم این مکان را کافه کتاب کردیم.

زمان فعالیت

از فروردین ۹۳ شروع به کار کردیم یعنی از ۴ فروردین تا کنون با استقبال خوبی مواجه شده است و راضی هستیم.

تصویر

همکاری با همسر

من و همسرم عاطفه رضوی این مکان را برپا کردیم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود