زندگی خصوصی مهران احمدی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 3,820

مهران احمدی (زاده اسفندماه ۱۳۵۲ در تهران)، بازیگر و کارگردان ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون است.

مهران احمدی متولد 1352 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد است، برای در اوردن خرجی دانشگاه مدتی رو در رستوران گارسونی میکرده، می گوید دخترش عاشق امیر تتلو است !

تصویر

ورود به دانشگاه

سال 73 وارد دانشگاه تئاتر در رشته بازيگري شدم. استادان بسيار بزرگ و مهمي در دانشگاه مان تدريس مي كردند استاد عزت الله انتظامي براي ورود به عرصه دانشگاه از ما تست بازيگري مي گرفتند و در صورت تاييد اجازه حضور در دانشگاه را پيدا مي كرديم. همين ها باعث شد قداست و ارزش بازيگري را بفهميم.

شروع فعالیت و شهرت

وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» آغاز کرد. بازی وی در نقش بهبود در پایتخت و شکیب در آوای باران او را بسیار محبوب کرد، میگوید بعد از این همه سال هنوز هم مردم من را با بهبود و شکیب می شناسند.

تصویر

ازدواج

مهران احمدی ازدواج کرده است و یک دختر به نام باران دارد.دخترش را با تمام وجود دوست دارد؛ به گونه ای که همیشه عاشق تفریح کردن با دخترش است.

تصویر

دخترم عاشق امیر تتلو است

دختر من از تتلو خوشش می آید و در ماشین آهنگ هایش را گوش می دهد و من هم می شنوم.

بخاطر پول بازیگر نشدم

برای بازیگری پول می گیریم و باید برای نقشی که بازی می کنم زحمت بکشم درسش را خوانده ام و حدود 23-22 سال است که در این رشته کار می کنم. من در این کار کاسب نیستم و برای سینما و بازیگری چشمی ندوختم.

تصویر

علاوه بر بازیگری

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود. به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد. او در آثاری چون سیزده 59، خواب های دنباله دار، آن جا و بیست به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز همکاری داشته و در فیلم هیچ، وظیفه مدیریت برنامه ریزی را نیز برعهده داشته است.

تصویر

حاشیه ها

در جریان حواشی پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم های نوروزی ۹۷ از شبکه های تلویزیونی سازمان صدا و سیما، مهران احمدی در مورد نحوهٔ پخش تیزر فیلم مصادره و تبعیض بین فیلم ها، از مسئولین این سازمان انتقاد کرده است. وی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «من اینجا در صفحه شخصی خودم فیلم مصادره را تبلیغ می کنم چون جای دیگری برای تبلیغ به من نمی دهند. چون من ایرانی نیستم لابد. چون فیلم من ایرانی نیست لابد. چون من اجنبی هستم شاید. چون من خدا ندارم انگار. چرا من یک ایرانی هستم. فیلم ایرانی ساختم. من دشمن نیستم و خدا دارم. خدایی که در این نزدیکی. نزدیک تر از رگ گردن به شما. مراقب باشید، مراقب خدای من باشید که خودش گفت وای از آه مظلوم

افتخارات

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بخش “جلوه گاه شرق” (سینمای آسیا) بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم آلزایمر – 1389

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود