بیوگرافی آزیتا رضایی و همسرش مجتبی ظریفیان (خاله رویا و عمو مهربان)

0 6,599

آزیتا رضایی و سید مجتبی ظریفیان قبل از آن که زن و شوهر باشند یک زوج هنری هستند که بچه‌های ایران آنها را با نام خاله رویا و عمو مهربان می‌شناسند.

بیوگرافی آزیتا رضایی و همسرش

عمو مهربان و خاله رویا مجریان توانمند عرصه کودک و نوجوان هستند سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) زن و شوهر مجری، عاشق ادبیات، شعر و ترانه هستند و فضای شادی در برنامه های خود دارند.

تصویر

بیوگرافی عمو مهربان

سید مجتبی ظریفیان متولد اسفند 1359 در تهران، مجری است. فارغ التحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه آزاد واحد کرج می باشد، در کنار اجرا دستیار کارگردان، نویسنده نیز است و اصولا شخصیت کمدی و شوخی دارد.

تصویر

ازدواج

در سال 81 آزیتا رضایی در مقام کارگردان از سید مجتبی ظریفیان برای بازی در تئاترش دعوت کرد که این آشنایی از آنجا شکل گرفت و سال 87 نامزد شدند این زوج در نهایت سال 88 باهم ازدواج کردند.

تصویر

مزرعه شتر مرغ

در زمان دانشگاه عضو تیم دسته اولی یک تیم فوتبال و آقای گل دانشگاه هم بودو به فوتبال علاقه زیادی داشت در کنار آن یک مزرعه شترمرغ هم داشت و کار می کرد و کسب در آمد داشت تا اینکه با تئاتر آشنا شد.

تئاتر

در سال 81 در 22 سالگی به دنبال دعوت دوستانش برای یک نمایش نامه 9 ماه تمرین کرد و در نهایت با این کار اولین تجربه خود را بدست آورد. سپس به دعوت آزیتا رضایی (همسر آینده اش) که کارگردان تئاتر بود برای بازی در یک کار کودک بصورت جدی وارد این کار شد.

تصویر

بیوگرافی آزیتا رضایی

آزیتا رضایی متولد اردیبهشت ماه در تهران، مجری و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی می باشد، فعالیت خود با نویسندگی شروع کرد سپس کارگردان شد و حالا در مقام بازیگر و برنامه ساز بسیار فعال است.

تصویر

از علاقه تا ورود

پدرم مسئول نور تالار وحدت بود و اکثر زمان ها به آنجا می رفت من هم که فقط 9 سالم بود با خود می برد، به همین دلیل از همان ایام عاشق تئاتر شدم. بعد ها متن های زیادی نوشتم و کم کم وارد عرصه بازیگری و سپس کارگردانی شدم، بازی در سریال مهر خوبان در سال 74، فیلم راز مینا در سال 75 و فیلم محبوبه سال 77 از جمله کارهای بازیگری ام است.

ماجرای نام ها

در سال 84 نام خاله رویا در برنامه رنگین کمان شکل گرفت و در سال 89 هم مجتبی ظریفیان در برنامه رستوران کودکان وارد همکاری با همسرش شد و نام عمو مهربان را برای خود انتخاب کرد.

تصویر

اوقات فراغت

عمو مهربان : بهترین تفریح من پلی استیشن بازی با پسر خاله هایم است، عضو تیم فوتبال هنرمندان در پست فوروارد و هافبک وسط هم هستم و با بچه ها به نفع خیریه بازی می کند

خاله رویا : اگر وقتی باشد با خانواده هایمان می گذرانیم، به تئاتر می رویم و من عاشق خواهرزاده ام هستم و بیشتر با او بازی می کنم.

مطالعه

آزیتا: مطالعه را خیلی دوست دارم. بیشتر در زمینه شعر و ادبیات و روانشناسی کودک مطالعه دارم؛ مجتبی: مطالعه تخصصی کم دارم، اما به شعر طنز و کتاب کودک علاقه مندم.

در کارها چقدر با هم مشورت می کنید؟

تصویر

آزیتا: زیاد مشورت می کنم، اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم.

مجتبی: چون همکار هستیم، باید مشورت کنیم. ما مکمل هم هستیم ولی حق رای خود را داریم.

غذای مورد علاقه

آزیتا: غذاهای گیاهی و البته هر غذایی که با بادمجان درست شده باشد.

مجتبی: گراتنی که آزیتا درست کند، خورش بادمجان مامانم و لازانیای خاله مریم را دوست دارم.

چقدر با هم روراست هستید؟

آزیتا: صد درصد. تا به حال سعی کرده ایم حتی یک بار هم به یکدیگر دروغ نگوییم.

مجتبی: بالای نود درصد. ما همه چی مان رو است. چیز قایمکی نداریم.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود