زندگی خصوصی بهنام تشکر و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 310

بهنام تشکر (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵ در انزلی) بازیگر، صداپیشه، دوبلور و مجری ایرانی است.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد 4 بهمن 1355 در شهر بندر انزلی است. بهنام تشکر از خانواده ای ترک زبان و بواسطه شغل پدرش در شهر بندر انزلی بدنیا امد و دوران نوجوانی خود را آنجا سپری کرد در سال ۱۳۷۵ وقتی 20 ساله بود همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد.

تصویر

خانواده

بهنام تشکر دوبرادر هنرمند دیگری هم دارد، بهروز تشکر مجری برنامه به خانه بر میگردیم شبکه تهران و بهرام کارگردان فعال در حوزه تئاتر میباشد.

تصویر

ازدواج با خواهر عادل فردوسی پور

بهنام تشکر در سال 1385 با ایدا یزدانی ازدواج کرد. این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام کاوه هستند – شباهت همسر وی به عادل فردوسی پور مدت ها شایعه ازدواج تشکر با خواهر عادل فردوسی پور را در فضای رسانه ای کشور به راه انداخت.

تصویر

فوتبالیست

تشکردر دوران نوجوانی فوتبالیست بود و چندین سال بعنوان هافبک راست تیم نوجوانان باشگاه ملوان بندر انزلی بازی کرد اما در نهایت بخاطر علاقه خود به بازیگری این حرفه رو کنار گذاشت.

تحصیلات و دوبلر

بهنام تشکر لیسانس اقتصاد از دانشگاه فیروزکوه دارد است و مدتی نیز کار دوبله انجام داده است او در حال حاضر نیز کارهای دوبله انجام میدهد که میتوان به دوبلری او در انیمیشن عصر یخبندان نیز اشاره کرد.

تصویر

مهاجرت به آمریکا و انگلیس ؟

بهنام تشکر چندین سال در آمریکا و انگلیس زندگی کرده است که مدتی شایع مهاجرت دائم او به آرمریکا شنیده میشد که در مهر ماه 94 بعد از بازگشت اش تکذیب کرد .

عکاسی

علاوه بر بازیگری عکاسی و نمایش نامه خانی هم میکند می گوید بالغ بر 200 نمایش نامه خوانی شرکت داشته است و 300 عکس کلاسیک با دوربین حرفه ای در آمریکا گرفته و بخاطر احترامی که برای عکاسان ایرانی قائل است هرگز راضی به زدن نمایشگاه نشده است.

تصویر

زوج هنری

در ضمن بهنام تشکر با هومن برق نورد در چند سال اخیر با حضور در چند مجموعه تلویزیونی کمدی بعنوان زوج های هنری مشهور شدند و به یقین میتوان گفت لورا و هاردی ایرانی هستند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود