زندگی شخصی و خصوصی سمانه پاکدل و همسرش + عکس های جذاب

0 263

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسید، ازدواج کرده و عاشق خواب است.

بیوگرافی سمانه پاکدل

از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد 26 مهر ماه 1366 می باشد و 30 سال سن دارد.او میگوید:کارم را از تئاتر شروع کردم، البته نه به عنوان بازیگر که به عنوان دستیار صحنه تا این که دکتر علی پویان برای بازی در نمایش «رودکی» از من دعوت کرد.»اولین کار تلویزیونی ام تله فیلمی با مهدی گلستانه بود و بعد «روز حسرت» با سیروس مقدم اما جایی که باعث معرفی شدنم شد، سریال «دلنوازان» بود که سال 1388 پخش شد و هنوز هم بهترین کارم می دانمش.»سمانه پاکدل در سال 88 با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.

تصویر

خانواده سمانه پاکدل

در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند، می گوید به همین علت آشپزی ام خوب است.مادرش را خیلی دوست داشته و او را به عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی خود انتخاب کرده است.

تصویر

شروع فعالیت هنری سمانه پاکدل

با تشویق خواهر و همسر خواهرش در 17 سالگی بعنوان دستیار صحنه در تئاتر شروع به فعالیت کرد سپس توسط دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی دعوت شد. اولین بار با تله فیلم مهدی گلستانه وارد تلویزیون شد، سپس در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با فیلم روز حسرت بکارگردانی سیروس مقدم تجربه حرفه ای تری را کسب کرد به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است.

تصویر

ازدواج سمانه پاکدل

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

بیوگرافی همسر سمانه پاکدل

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355، هنرپیشه ایرانی است. هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

تصویر

آشپزی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل ادامه داد:«چون پدر و مادرم کارمند بودند از کودکی کار خانه می کردم و این کار را دوست داشتم. آشپزی ام هم خوب است و در این مورد ادعا دارم.

بازیگران مورد علاقه سمانه پاکدل

سمانه پاکدل گفته است که من علاقه زیادی به بازیگران پیشکسوت دارم. او برخی از بازیگران را به عنوان الگوی کاری خود معرفی می کند. از جمله به افرادی مثل محمد علی کشاورز، عزت الله انتظامی، فریماه فرجامی و نصرالله رادش اشاره می کند. سمانه پاکدل در بین بازیگران زن ایرانی مشهور هم از فاطمه معتمدآریا نام برده است.

حمایت سمانه پاکدل از دختر آبی

در کلیپی کوتاه که در شهریور سال 98 پخش شد او نیست به وضع کشور گلایه کرد و با دلی پر سخنانی زد که در شبکه های اجتماعی با استقبال کاربران روبرو شد.

تصویر

کارنامه هنری سمانه پاکدل

مجموعه تلویزیونی:

  • همسایه ها
  • دیگری (۱۳۹۳)
  • پنجره (مجموعه تلویزیونی)
  • معراجی ها
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • دلنوازان (۱۳۸۸)
  • دست بالای دست (۱۳۹۱)
  • بچه های نسبتاً بد (۱۳۹۲)

فیلم های سینمایی

  • یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی)
  • معراجی ها (۱۳۹۲ مسعود ده نمکی)
  • لبه پرتگاه

شبکه نمایش خانگی

  • ۱۳ شمالی (۱۳۹۷ علیرضا امینی)

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود