زندگی شخصی و خصوصی الهام حمیدی

0 409

الهام حمیدی متولد هشت آذر ماه سال 1356 در تهران است . او لیسانس حسابداری است و دو برادر کوچکتر دارد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی : الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد .

تصویر
تصویر

خانواده حمیدی

الهام حمیدی : سال 1356 به دنیا آمدم دو برادر کوچکتر از خودم دارم، لیسانس حسابداری دارم و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده ام، از سال ۷۸ کار هنری را آغاز کردم. پدرم بازنشسته و مادرم خانه دار است. من در خانواده ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می زد. روابط پدر و مادرم، خیلی دوستانه بود و آنها عاشقانه زندگی کردند و همیشه به ما آرامش انتقال دادند. خانواده ای که همیشه نظم در آن حرف اول را می زد… به هر حال باید توجه کنیم که در اکثر خانواده های ایرانی، وابستگی شدیدی بین اعضای آن است و همین مسئله باعث تفاوت خانواده های ایرانی نسبت به خانواده های غربی می شود. حس مهربانی، دوست داشتن و احترام به بزرگترها که برای خیلی از ایرانی ها عرف است.

پدرش در جوانی بازیگری تئاتر و عموی پدر نیز گوینده رادیو بود و این استعداد هنری به نوعی در خانواده آنها ارثی است، همین دلایل باعث شد خانوم حمیدی در 7 سالگی بازیگری را تجربه کند.

تصویر

شغل دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. و چنین می گوید زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد. من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

تصویر

علایق الهام حمیدی

نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که بر خلاف اکثر خانم های هنرمند آشپز خوبی است و در جایی گفته است سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. البته ابن موضوع را در کار بازیگری اش ثابت کرده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقمند است و در میان بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتظامی و اکبر عبدی را دوست دارد. به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی ، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی توجه و علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او هنرهایی مثل نقاشی کردن ، ساخت کارهای دستی ، طراحی لباس و … را تجربه کرده است. در مصاحبه ای گفته است که گاهی به صورت تفننی و گاهی به صورت حرفه ای کارهای هنری را دنبال می کنم.

تصویر

طلاق و ازدواج مجدد الهام حمیدی

بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم الهام حمیدی و همسرش

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

تصویر
تصویر
تصویر

صفحه اینستاگرام الهام حمیدی

وی در اینستاگرام با آی دی elhamhamidiiii فعالیت دارد.

تصویر

توجه به زیبایی

آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی ام می دانم

برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است كه لباس خاص و مناسبی بپوشم چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش كرد

مخالف عمل زیبایی هستم

من مخالف عمل های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما كارهای مراقبتی را انجام می دهم و از كرم ها و لوسیون ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می كنم.

تصویر

بازیگران مورد علاقه

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است .

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود