ویژگی های گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace)

0 3,784

یکی از گوشی های هوشمند ارزان قیمت با مشخصات فنی عالی را می‌توان گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) دانست که قصد داریم آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.
یکی از شرکت‌هایی که در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد و توانسته موفقیت‌های خوبی هم به دست آورد را می‌توان اوپو (Oppo) دانست. شرکت‌های چینی توانایی خوبی در زمینه تولید و رقابت بر اساس قیمت پایین دارند و تا حد زیادی هم موفق عمل می‌کنند. در حال حاضر شرکت اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود که مشخصات یک گوشی پرچمدار را دارد، رونمایی کرده که بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم گوشی اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace) را مورد بررسی قرار دهیم.

اوپو رینو ایس – Oppo Reno Ace

اوپو رینو ایس
یکی از مواردی که همواره در گوشی های اوپو قابل مشاهده است، توجه به مسئله ظاهر و زیبایی دستگاه می‌باشد و رینو ایس هم از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که کاربران گوشی جدید اوپو را در دست خود بگیرند، احساس خوبی را تجربه خواهند کرد و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش قابل قبول گوشی داشته باشد. اینطور که پیداست، یک ناچ کوچک در بخش جلوی دستگاه وجود دارد که محل قرارگیری سنسور سلفی بوده و به دلیل حاشیه کم آن، شاهد زیبایی مضاعفی هستیم.

گوشی هوشمند Oppo Reno Ace در بخش عقب و جلو مجهز به شیشه بوده و دارای فرم آلومینیومی‌ست، البته به ترتیب شاهد قرارگیری محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۵ و ۶ هستیم که از گوشی در برابر آسیب محافظت خواهند کرد. بر اساس اطلاعات موجود، گوشی جدید Oppo دارای ۲۰۰ گرم وزن بوده و با مشخصات فنی قابل قبولی که دارد، عادی به نظر می‌رسد.

ما حامل خبر خوش برای افرادی که تمایل به داشتن گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ دارند، هستیم؛ این گوشی موبایل مجهز به صفحه نمایش ۶٫۵ اینچ آمولد با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ می‌باشد، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه آن هم در حدود ۸۳٫۷ درصد بوده که قابل قبول به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که نمایشگر این دستگاه از HDR پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز می‌باشد. در مجموع می‌توان وضعیت نمایشگر گوشی جدید اوپو را فراتر از آن چیزی عنوان کرد که اکثر گوشی های میان رده دارند.

شرکت اوپو از رابط کاربری ColorOs 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ برای اوپو رینو ایس استفاده کرده که عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در صورتی که توانمندی‌های نرم افزاری برای شما اهمیت زیادی دارد، ما با قاطعیت می‌گوییم که گوشی Oppo Reno Ace، مناسب شما است.

مشخصات سخت افزاری Oppo Reno Ace

اوپو رینو ایس
گوشی هوشمند جدید اوپو مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تراشه شرکت کوالکام، یعنی چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (تراشه ۷ نانومتر) می‌باشد که توانمندی بسیار بالایی دارد و می‌تواند مقدار زیادی از فشار روی باتری را کم کند، همچنین شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی Adreno 640 در کنار آن هستیم که این دو مورد در کنار هم، نویددهنده قدرت اجرای بسیار زیادی هستند و به راحتی می‌توانند بازی های سنگین اندروید را برای علاقه‌مندان به دنیای گیم و همچنین فایل های ویدیویی باکیفیت بسیار بالا را برای علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سریال، اجرا و پخش نمایند.

بد نیست بدانید که امکان ویرایش فایل های ویدیویی به راحتی با قدرت بالای پردازنده گرافیکی وجود دارد.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی اوپو رینو ایس در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۲۲ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۵۰ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۳۴ دلار

توجه داشته باشید که مدل سوم به عنوان مدل پیشرفته این سری شناخته می‌شود، همچنین این گوشی موبایل از خشاب کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را ۲۵۶ گیگابایت دیگر از طریق خرید کارت حافظه جانبی، افزایش دهید. بد نیست بدانید که حافظه داخلی اوپو رینو ایس از نوع UFS 3.0 می‌باشد.

نکته: شما باید کارت حافظه جانبی دستگاه را در سینی سیم کارت و در فضایی اشتراکی قرار دهید؛ در حقیقت فاقد بخش جداگانه‌ای به منظور قرارگیری کارت حافظه جانبی می‌باشد.

عملکرد دوربین گوشی اوپو رینو ایس

اوپو رینو ایس
اینطور که پیداست، گوشی هوشمند اوپو رینو ایس دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.7، سنسور تله فوتو ۱۳ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.4، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ۲ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌باشد؛ کلیه سنسورها در مرکز بخش عقب و در یک ماژول عمودی قرار گرفته‌اند که باعث جذابیت دستگاه شده است.

نکته: سنسورهای بخش عقب از قابلیت‌های همانند لایو فوکوس، حالت شبانه، اسلوموشن، HDR و پانوراما پشتیبانی می‌کنند و در کنار ماژول هم شاهد قرارگیری فلاش ال ای دی دوگانه هستیم.

گوشی هوشمند جدید اوپو مجهز به سنسور ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و از HDR هم پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان به دنیای تصویربرداری باید بدانند که این گوشی ارزان قیمت می‌تواند در تهیه تصاویر باکیفیت، کمک بزرگی باشد و قطعا نیازهایشان را فراهم خواهد کرد.

مشخصات باتری و سایر ویژگی‌ها

اوپو رینو ایس
گوشی هوشمند جدید Oppo قدرت خود را از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند، اما این بخش مهم با یک شگفتی همراه بوده که آن را می‌توان فناوری شارژ سریع ۶۵ وات (SuperVOOC Flash Charge) دانست؛ شما می‌توانید شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد را فقط ظرف مدت زمان ۳۰ دقیقه تجربه کنید و این واقعا هیجان‌انگیز است.

امنیت را می‌توان به عنوان یکی از بخش‌های مهم تمام گوشی های هوشمند دانست که در حال حاضر معرفی می‌شوند و اوپو رینو ایس هم دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش اپتیکال با سرعت تشخیص بالا می‌باشد، همچنین شاهد پشتیبانی از ویژگی Face Unlock هستیم، اما پیشنهاد ما در وب سایت گوشی سنتر، استفاده از حسگر اثر انگشت است.

سایر ویژگی‌های اوپو رینو ایس را می‌توان موارد زیر عنوان کرد، از جمله:

  • جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری
  • GPS
  • وای فای
  • پشتیبانی از رادیو
  • NFC
  • پشتیبانی از OTG

گوشی هوشمند Oppo Reno Ace در دو رنگ بنفش (Psychedelic Purple) و آبی (Starry Blue) عرضه خواهد شد، همچنین قیمت هر سه مدل را در بخش مشخصات سخت افزاری اعلام کردیم.

 

 

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود