بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی برای وب و اندروید

0 163

مترجم های آنلاین می توانند زبان های مختلف را به یکدیگر ترجمه کنند. در این مقاله لیستی از بهترین مترجم آنلاین را مشاهده می کنید.

بسیاری از کاربران به دنبال ترجمه متن هستند. در این میان چندین مترجم آنلاین متن وجود دارد که برخی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند. در ادامه برای آشنایی با بهترین مترجم آنلاین متن با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی

Google Translate ، بهترین مترجم آنلاین رایگان

بهترین مترجم آنلاین Google translate

وب سایت گوگل دارای یک زیرمجموعه بوده که نام آن Google translate است و کار تخصصی آن ترجمه متون است. شاید گوگل ترنسلیت بهترین وب سایت مترجم آنلاین باشد و حتی با استفاده از آن می توانید جمله مورد نظر خود را صحبت کنید تا برایتان ترجمه کند. ویژگی های گوگل ترنسلیت به شرح زیر است:

  • این مترجم سریع عمل می کند.
  • زبان ها را بطور خودکار تشخیص می دهد.
  • بسیاری از زبان های موجود در جهان را پوشش می دهد.
  • با قابلیت صحبت کردن کار می کند.
  • ترجمه های آن توسط ناظران گوگل رصد می شود تا کیفیت آن بالاتر برود.
  • مستقیما از طریق موتور جستجوگر گوگل فعالیت می کند.
  • قابلیت ذخیره ترجمه ها را دارد.
  • URL را برای ترجمه ها پوشش می دهد.

از نکات ضعیف این مترجم می توان به نواقص زیاد در برخی ترجمه های آن اشاره کرد.

Online Translator

بهترین مترجم آنلاین Online Translator

شاید بتوان این مترجم را یکی از بهترین رقبای گوگل ترنسلیت معرفی کرد؛ اکثر زبان های دنیا را پوشش می دهد و یکی از بهترین قابلیت های آن توانایی استفاده به صورت آفلاین است. همچنین دارای مثال های متعدد به هنگام ترجمه است که می تواند شما را در امر یادگیری زبان همراهی کند

Reverso

بهترین مترجم آنلاین Reverso

این مترجم توانایی ترجمه زبان های مختلف را دارد. در ادامه ویژگی های این مترجم آنلاین متن را مشاهده می کنید.

  • بدون نیاز به کلیک کردن متون را ترجمه می کند.
  • زبان اصلی و ترجمه شده را پخش می کند تا کاربر با تلفط صحیح آشنا شود.
  • می توانید به کیفیت ترجمه نمره دهید تا بازدهی وب سایت بالاتر برود.

از نواقص این مترجم می توان به نداشتن توانایی تشخیص زبان به طور خودکار اشاره کرد؛ همچنین نمی تواند صداها را به متن ترجمه کند.

Bing ، بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی

بهترین مترجم آنلاین Bing

مانند سایر مترجم هایی که معرفی کردیم، بینگ نیز می تواند زبان ها  را بطور خودکار تشخیص دهد؛ نکته قابل ذکر این مترجم سادگی آن است. ویژگی های مترجم بینگ به شرح زیر است:

  • ترجمه ها را بطور مستقیم و سریع انجام می دهد.
  • زبان های زیادی را پوشش می دهد.
  • می تواند متن ها را تا سقف ۵ هزار کلمه ترجمه کند.
  • طراحی آن مدرن و جذاب است.
  • صدای کاربران مرد و زن را با لهجه های مختلف تشخیص می دهد.
  • قابلیت اشتراک ترجمه ها را دارد.
  • از طریق موتور جستجوگر بینگ نیز در دسترس است.

Pragma 6

بهترین مترجم آنلاین Pragma 6

این مترجم بسیاری از زبان هایی که کمتر رایج هستند را نیز پوشش می دهد؛ لیتوانی، اوکراین، قزاقستان و …. . این سرویس قابلیت استفاده بصورت آفلاین را نیز دارد و می توانید آن را با وب سایت خود نیز ترکیب کنید. Pragma 6 در دو نسخه رایگان و پرداختی قابل استفاده است.

Yandex

بهترین مترجم آنلاین Yandex

کارکرد این مترجم بسیار عالی است به طوری که عکس ها را نیز می تواند ترجمه کند. قابلیت های این مترجم آنلاین متن به شرح زیر است:

  • از قابلیت ترجمه صوتی برخوردار است.
  • می توانید ترجمه ها را به لیست منتخب خود اضافه کنید.
  • می توانید لینک ترجمه ها را به اشتراک بگذارید.
  • تا ۱۰ هزار کلمه را ترجمه می کند.
  • با یک کلیک زبان ها را تعویض می کند.
  • Spell کلمه ها را چک میکند تا درست باشد.
  • متون موجود در عکس ها را نیز ترجمه می کند.

ImTranslator ، بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی

Imtranslator دو سرویس مترجم گوگل و مایکروسافت را یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد تا با ایجاد مقایسه، بهترین ترجمه را از بین دو مورد نمایش داده شده، انتخاب کنید. در Imtranslator علاوه بر خدمات مربوط به ترجمه، بخشی برای تبدیل جملات به صدا وجود دارد.

بهترین مترجم‌های آنلاین ImTranslator

معرفی و دانلود بهترین مترجم آنلاین اندروید

گوگل ترنسلیت ، بهترین مترجم آنلاین اندروید

کاربران علاوه بر امکان استفاده آنلاین از Google Translate، می توانند اپلیکیشن آن را نیز برای سیستم عامل اندروید دانلود و استفاده کنند. این اپلیکیشن از زبان های مختلف پشتیبانی کرده و یکی از بهترین مترجم آنلاین اندروید محسوب می شود. برای دانلود بهترین مترجم آنلاین روی این لینک کلیک کنید.

Microsoft Translator

مترجم مایکروسافت نیز قابلیت های بالایی را در اختیار کاربران قرار داده و همچنین از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند. در حالی که Microsoft Translator به عنوان یک مترجم آنلاین متن برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود، گوگل ترنسلیت عملکرد بهتری نسبت به آن از خود نشان می دهد. برای دانلود اپلیکیشن مایکروسافت ترنسلیتور روی این لینک کلیک کنید.

iTranslate Translator & Dictionary

برای سومین اپلیکیشن مترجم آنلاین اندروید به سراغ برنامه iTranslate Translator & Dictionary می رویم. این برنامه اندرویدی از بیش از ۱۰۰ زبان مختلف پشتیبانی می کند. کاربران می توانند به ترجمه ها با صدای آقا و یا خانم گوش دهند. نسخه پرو این اپلیکیشن دارای قابلیت های اضافه مانند لنز است که با قرار دادن دوربین در برابر متن می تواند آن را ترجمه کند. برای دانلود این مترجم اندروید روی این لینک کلیک کنید.

بهترین مترجم آنلاین عربی به انگلیسی

Video and Film

برای ترجمه آنلاین عربی به انگلیسی می توانید از مترجم های آنلاین و همچنین اپلیکیشن استفاده کنید.

گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت یکی از بهترین مترجم های آنلاین بوده و از زبان های زیادی پشتیبانی می کند. در همین راستا کاربران می توانند متون عربی را توسط Google Translate به انگلیسی ترجمه کنند.

The AraMaster ، بهترین مترجم آنلاین عربی به انگلیسی

The AraMaster را باید بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه آنلاین عربی به انگلیسی معرفی کرد. این سایت دارای ترجمه لغات مختلف با اشکال متنوع است. همانطور که می دانید، با تغییر کسره و فتحه معانی کلمات عربی تغییر می کند و The AraMaster در این زمینه بهترین عملکرد را دارد.

Arabic-English Translator

Arabic-English Translator یکی از بهترین اپلیکیشن های ترجمه عربی به انگلیسی است. این برنامه قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد که برای مثال می توان به ترجمه صوتی و همچنین امکان ترجمه کلمات و عبارات اشاره کرد. این اپلکیشن را می توانید از این لینک دانلود کنید.

بهترین مترجم آنلاین آلمانی به فارسی

در این بخش به معرفی بهترین مترجم آنلاین آلمانی به فارسی می پردازیم.

Google Translate

برای اولین مورد به سراغ گوگل ترنسلیت می رویم. این سرویس گوگل از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند که آلمانی و فارسی نیز شامل آن ها می شوند. با استفاده از گوگل ترنسلیت می توانید متن های آلمانی را با دقت قابل قبولی به فارسی ترجمه کنید.

German Persian Offline Dictionary & Translator

این اپلیکیشن کاربردهای فراوانی دارد و همانطور که می توان از نام آن حدس زد، امکان کار با آن به صورت آفلاین نیز وجود دارد. بنابراین کاربران می توانند از این اپلیکیشن به عنوان مترجم آنلاین آلمانی به فارسی و هم مترجم آفلاین استفاده کنند. این برنامه دارای قابلیت های متنوعی بوده که برای مثال می توان به تلفظ کلمات و تشخیص صدای کاربران اشاره کرد. برای دانلود German Persian Offline Dictionary & Translator روی این لینک کلیک کنید.

منبع: click..ir

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود