چطور با ذهنیت گرگ وال‌استریت قبل از ۳۰ سالگی ثروت عظیمی بدست آورید؟

0 181

http://sookhtejet.com/گرگ وال استریت یکی از فوق‌العاده‌ترین آثار سینمایی کارگردان معروف مارتین اسکورسیزی است که نامزد دریافت جایزه اسکار هم بود.

این فیلم با بازی فوق‌العاده لئوناردو دیکاپریو همه را شگفت‌زده می‌کند و هر انسان جاه‌طلبی که به دنبال ثروتمند شدن است حداقل ۱۰ بار این فیلم را دیده است.

جالب است بدانید که فیلم اتفاقاً بر اساس یک داستان واقعی زندگی جوردن بلفورد ساخته شده که یک دلال حرفه‌ای سهام در وال استریت بوده و توانست در ۲۶ سالگی میلیاردر شود.

 

جوردن می‌گوید:

بین همه موادی که توی این دنیای بزرگ وجود داره یکی هست که بدون شک بیشتر از همه مورد علاقه منه، ببینید اگر به قدر کافی از این کثافت داشته باشید شکست ناپذیر خواهید بود، می‌تونید دنیا رو فتح کنید و دشمناتون رو نابود کنید من درباره این حرف نمی‌زنم (اشاره به کوکائین)، درباره این حرف می‌کنم (اشاره به پول) !

ببینید پول فقط پول فقط زندگی بهتر رو براتون نمیخره علاوه بر غذای سالم، اتومبیل لوکس، دوستان زیاد؛ شمارو تبدیل به یک انسان خوب میکنه، اون وقته که میتونید سخاوتمندانه به اطرافیانتون کمک کنید، دست دیگران رو بگیرید و در سازمان‌های خیریه رو سرپا نگه‌دارید حتی با پول میشه نسل یوز ایرانی رو از خطر انقراض نجات بدین !http://sookhtejet.com/

 

احتمالا صد درصد از شما حتماً جواب می‌دهید بله !
اما من میگویم که ۹۵% شما خودتان را گول میزنید… تعجب نکنید، کافی است نگاهی به زندگی خودتان بی اندازید تا ببینید که رفتار شما کاملاً با میل به ثروتمند شدن مخالف است.

  • شما یک کارمند هستید؟
  • اهل ریسک‌های بزرگ نیستید؟
  • صبح‌ها دیر بیدار می‌شوید؟
  • تا نیمه شب با دوستانتان تفریح می‌کنید؟
  • پلی‌استیشن بازی می‌کنید؟
  • روزی کمتر از ۱۲ ساعت کار می‌کنید؟
  • و… 

اگر این چنین است پس شما ثروتمند نخواهید شد !

بگذارید به صورت ساده‌تر بگویم، به زندگی خودتان نگاه کنید، اگر رفتار شما مانند ۹۹% معمول جامعه است، پس شما جز آن‌ها باقی خواهید مانند و هیچ وقت میلیاردر نخواهید شد. زیرا لیاقت آن را نخواهید داشت.

کسی که می‌خواهد ثروتمند شود علاوه برداشتن یک برنامه‌ریزی صحیح که او را به هدف‌های بزرگ می‌رساند باید از جان و مال خود بگذرد و در مدت مشخص تمام انرژی توان و فکرش را روی پروژه بگذارد تا بتواند موفق شود.

پس با وضعیت فعلی که بیشتر امثال ما دارند نمی‌تواند گفت که ما واقعاً می‌خواهیم پول‌دار شویم.http://sookhtejet.com/

» تست برای سنجشِ گرگ وال استریت درون !

بگذارید که یک تست ساده انجام دهیم، یک کاغذ بردارید برنامه زندگی روزانه‌تان را از ۷ صبح تا ۱۲ شب بنویسد. بعد خودتان آن را بخوانید، یا به اطرافیان بدهیم، ببینید که آیا این برنامه زندگی برای میلیاردر شدن مناسب است؟

  • دنی: تو توی یه ماه ۷۲ هزار دلار درآوردی؟
  • جردن: آره
  • دنی: تو یه نشونه از اون ۷۲ هزارتا بهم بده، من همین الان کارمو ول می‌کنم و برای تو کار می‌کنم

بعد از اینکه جردن چک درآمدش رو نشون داد، دنی فوراً از کارش استعفا داد و برای جردن کار کرد.

آیا شما چنین جراتی دارید؟
میتوانید به راحتی کار معمولی خودتان را رها کنید تا شاید بتوانید ثروتمند شوید؟
ریسکی که دنی انجام داد نیاز او در زندگی بود و نشان از جاه‌طلبی شخصیتی او داشت چون دنی نمی‌خواست تمام زندگی‌اش را با قرص و مصیبت زندگی کند.

خب چطور مثل گرگ وال‌استریت، با رها شدن از زندگی روزمره و غلبه بر ترس ثروت عظیمی در زندگی بدست آوریم؟

ما برای شما چند قدم خیلی ساده و اصولی در این مقاله آورده‌ایم… این اصول را نه از روی فیلم(!) بلکه پس از مطالعه کتاب‌ زندگینامه جردن بلفرت و شنیدن مصاحبه‌ها و کلاس‌های آموزشی او بدست آمده.

http://sookhtejet.com/

در این مقاله به شما میخواهیم بگوییم چطور با رعایت فقط ۳ اصل مهم، بتوانید مانند جردن بلفورت، در پول فراوانی که برایتان از درب و دیوار میریزد زندگی کنید… آماده‌اید شروع کنیم؟

این یک محتوای ویژه است!

۵۰% تخفیف اشتراک یکساله


در همین زمینه نوشته‌های زیر را حتما بخوانید :

منبع:ســـوخت جــت

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود