چگونه با یک کمپین تبلیغاتی فروش سایت را افزایش دهیم؟

0 3,833

اگر می خواهید به کمک یک کمپین تبلیعاتی فروش سایت خود را بالا ببرید، مطالعه این متن اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد .

تاثیرتبلیغات در کسب و کار های مجازی

امروزه کسب وکارهای مجازی رونق بسیار خوبی داشته اند. عملاً تمامی فروشگاه ها و مغازه ها در کنار فروش حضوری خود سعی بر فروش مجازی و اینترنتی نیز دارند. به همین منظور بالا بردن فروش نخستین و مهم ترین دغدغه هر فروشگاه و کسب وکار آنلاین و اینترنتی می باشد. فرقی نمی کند که مدت زمان زیادی از شروع کار شما می گذرد یا تازه کار هستید، مهم ترین عامل برای موفقیت شما تبلیغات و جذب مخاطب از طریق آن، و به دنبال آن فروش بالا می باشد. این فروش می تواند از طریق سایت باشد. بدین صورت که در موتور های جستشو سایت شما جزو نخستین سایت های فهرست دیده شود.

اگر می خواهید در کسب وکار خود به موفقیت برسید و فروش بالایی داشته باشید، ما در این متن و بهترین روش های تبلیغات در اینترنت را گفته و به شما می آموزیم که چگونه با یک کمپین تبلیغاتی فروش سایت خود را افزایش داده و به درآمد بالایی برسید؟

 کمپین تبلیغاتی چیست؟

امروزه کلمه کمپین تبلیغاتی ازجمله کلمات بسیار پرکاربرد می باشد. کمپین تبلیغاتی درواقع مجموعه فعالیت های تبلیغاتی می باشد که هدف آن جذب مخاطب و برنامه ریزی بسیار دقیق و حساب شده است. این کمپین مخاطب خاص را پیدا کرده و آن را جذب می کند. در کمپین هر پیام و هدف کاملاً مشخص و روشن بوده و همچنین مخاطب نیز ازپیش تعیین شده می باشد. بدین منظور پیام شما به مخاطب درست رمی رسد.

از مزایای شرکت در کمپین های تبلیغاتی می توان به  بالا بودن بازدهی و اثربخشی تبلیغ اشاره داشت .برای شرکت در یک کمپین تبلیغاتی نیاز است که حتما از افراد باتجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید. زیرا اجرای کمپین بدون دانش و آگاهی قبلی ممکن است نتیجه دلخواه را به شما ندهد و تبلیغتان با شکست مواجه شود. برای این منظور می توانید از خدمات و اطلاعات سایت سئودمو استفاده کنید .

نکات مورد توجه برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق

برای برنامه ریزی هر کمپین تبلیغاتی یکسری نکات باید رعایت شود تا کمپین به نتیجه دلخواه برسد.رعایت این نکات سبب جذب بیشتر مخاطب و به دنبال آن فروش بالای سایت می شود. در ادامه این نکات را بازگو می کنیم.

 هدف کمپین باید مشخص باشد

پیش از آنکه کمپین راه اندازی شود باید بدانیم که هدف ما از آن تبلیغ چیست؟ مخاطب ما چه افرادی هستند؟ می خواهیم چه پیامی را به مخاطب برسانیم؟ به عنوان مثال اگر هدف ما فروش بیشتر است باید سعی کنیم کالاهای موجود در سایت خود را به مخاطبین نشان دهیم و یا از یک محصول جدید در سایت رونمایی کنیم و موارد این چنینی

مخاطب هدف

در مرحله بعد باید بدانیم که مخاطب ما چه گروهی از افراد هستند و چه رنج سنی را در بر می گیرند؟به عنوان مثال اگر قصد دارید یک پکیج آموزشی و تدریس دروس مدرسه را تبلیغ کنید، مخاطب شما باید دانش آموز یا والدین آن ها باشند. درصورتی که مخاطبین خود را به طور درست شناسایی کنید احتمال موفقیت شما در کمپین بسیار بالا خواهد بود. از جمله شرایط گروه مخاطرین می توان به سن ، جنسیت، سواد، علاقه مندی و … اشاره داشت.

برای دستیابی به نکات حرفه ای یک کمپین تبلیغاتی موفق به لینک زیر مراجعه کنید :

https://mahdiaraqi.com/advertising-campaign/

ابزار ها

پس از اجرای این دو مورد می رسیم به ابزارهای مورد نیاز برای کمپین تبلیغاتی. هر تبلیغاتی برای خود نیاز به ابزار خاصی دارد که این مسئله از کمپین های تبلیغاتی نیز دور نیست . شما برای تبلیغ خود نیاز دارید که یک محتوایی مانند متن، ویدیو، عکس و … را آماده کنید و به مخاطب نشان دهید . همچنین می توانید این کار را به افراد دیگر بسپارید.

تولید محتوا

محتوای تبلیغاتی شما باید اطلاعات کاملی در زمینه محصولات موجود در سایت، یا خدمات و … به مخاطب ارائه دهد و مخاطب را به خود جذب کند. همان طور که گفتیم پیام و هدف کمپین بسیار مهم است. این پیام باید کامل، شفاف، دقیق و طبیعی باشد. از اغراق یا تعریف بیشتر از حد در تبلیغ خود بپرهیزید. همچنین پیام تبلیغ شما باید ملموس باشد . بدین گونه که افراد ارتباط آن را در زندگی روزمره خود حس کنند.

طراحی و زیبای ظاهری تبلیغ شما نیز اهمیت بسیاری دارد. زیرا در مرحله اول مخاطب به ویدئو یا عکس تهیه شده توجه می کند و درصورتی که این تبلیغ وی را جذب کند به اطلاعات آن نیز توجه خواهد کرد.

انتخاب رسانه

این که کمپین خود را در کدام رسانه می خواهید نشر، دهید بسیار مهم است. زیرا هر رسانه نوع خاصی از تبلیغ را پذیرا می باشد و بازدهی بالایی دارد در همان زمینه دارد. به عنوان مثال در اینستاگرام تبلیغ ویدئویی جذب بسیار بالایی دارد. اما راه های دیگر نیز برای تبلیغ در کمپین ها می باشد.

یک نکته مهم

نکته مهم این است که در کمپین های تبلیغاتی در مرحله اول جنبه تبلیغات نباید بزرگ باشد. بلکه باید به طور نامحسوس مخاطب را به خود جذب کند. به عنوان بیان کاربرد یک محصول در زندگی و ادامه نشان دادن آن محصول در سایت یا بیان تخفیف ویژه محصول فوق. اینگونه است که مخاطب به طور نامحسوس وارد سایت شده و احتمال خرید از سایت بالا می رود.

برای دستیابی به نکات افزایش فروش سایت حتما مقاله فوق را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

موارد گفته شده و بسیاری از موارد دیگر برای اجرای کمپین تبلیغاتی مهم و ضروری می باشند. البته موارد گفته شده بهتر است توسط یک تیم یا افراد حرفه ای در این زمینه، صورت گیرد. زیرا این افراد به مخاطبین و بسترهای تبلیغ آگاهی و نظارت کامل داشته و می داند بهترین نوع کمپین تبلیغاتی متناسب با سایت و محصول شما کدام است .

به همین منظور توصیه می کنیم که حتما برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق، از افراد باتجربه و دارای دانش در این زمینه کمک بگیرید.

سایت منیع : سئودمو اولین رسانه معرفی بهترین سایت ها و کسب و کار های ایرانی

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود