پرش از موانع زبان انگلیسی و مهاجرت

Jumping over English and Immigration Barriers

0 3,826

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت کوتاهترین روش یادگیری زبان انگلیسی است که شما با دانستن نکاتی، بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی را در پیش میگیرید.

پرش از موانع زبان انگلیسی و مهاجرت

Jumping over English and Immigration Barriers

پرش از موانع زبان و مهاجرت

تقریبا ۷۰% از افرادی که تلاش می کنند تا به اهداف مهاجرتی خود برسند در لا به لای موانع و هفت خان مهاجرت گیر کرده و یا پوستشان کنده می شود و یا در انتها پشیمان و بیخیال می شوند. در این مقاله سعی داریم پروسه را شفاف سازی کرده و کمک کنیم چطور می توان موانع را تشخیص داد و از روی آن ها با مهارت پرید. با اکسیر همراه باشید.

زبان در اولویت است!

یک اشتباه بزرگ متقاضیان این است که اول به سراغ یک موسسه مهاجرتی رفته و برای اینکه خیالشان راحت شود، سریعا قراردادی امضا می کنند تا مطمئن شوند پروسه مهاجرتشان شروع شده است. با پرداخت پول، حس می کنند جلو می روند اما این اصلا عقد قرارداد و پرداخت پول نیست که شما را جلو می برد چرا که ممکن است شما پشت در شماره یک مانده باشید و باز کردن درهای شماره ۳، ۴ و ۵ فایده ای ندارد. فقط دل خود را خوش کرده و پولتان را هدر می دهید. فراموش نشود که مهاجرت شما با زبان شروع می شود. اگر مدرک آیلتس را با نمره مورد نظر (معمولا بین ۶ تا ۷٫۵) در دست ندارید، به سراغ مراحل بعدی نروید!

تله ی مهاجرتی

بسیاری از متقاضیان قرارداد بسته و مبلغی را (نسبتا زیاد) به عنوان پیش پرداخت به موسسه محترم می دهند. بعد، آن مسئول محترم می گوید که سه ماهه آیلتس ۷ یا ۸ بگیرید و برای ما بیاورید. این متقاضی نیز با تصور اینکه زبانش خوب است این را پذیرفته و فردای آن رو به یک موسسه زبان مراجعه می کند.

تله زبان

سناریوی اول:

چون شما می گویید که عجله دارید، آن موسسه زبان (با تصور اینکه سیاستی اخلاقمند ندارد) می گوید که شدنی است و بابت دریافت مبلغی (تقریبا هنگفت)، تلاش می کند شما را به هدفتان برساند. اما خیلی زود متوجه می شوید که شما اصلا آیلتس را متوجه نمی شوید چرا که پایه زبانی خوبی ندارید و در نهایت نمی توانید در بازه ممکن به نتیجه برسید. مجبورید برگردید به موسسه مهاجرتی و زمان بیشتری بخواهید. فکر می کنید می پذیرند؟ ممکن است!

سناریوی دوم:

علی رغم آنکه شما می گویید عجله دارید، آن موسسه زبان (با تصور اینکه سیاستی اخلاقمند دارد) می گوید که شدنی نیست و با ریختن آب پاکی روی دستتان می گوید که مدت بیشتری زمان بر است. اما خیلی زود متوجه می شوید که احتمالا آن موسسه مهاجرتی یا چیزی از زبان و آیلتس نمی داند (که امکان ندارد) و یا اصلا متوجه نیست و فقط فکر کسب درآمد است. اصلا اینطوری به نفعش است چون شما نتوانسته اید مدرک تان را بیاورید و تمام پیش پرداختتان برای آن ها کاملا سود و برای شما کاملا ضرر است. مجبورید برگردید به موسسه مهاجرتی و زمان بیشتری بخواهید، البته اگر بپذیرند!

خب پس چه کنم؟

ما در آکادمی اکسیر معتقدیم که اول باید مشاوره زبان دریافت کرده و تکلیف زبانتان را مشخص کنید و سپس به سراغ پروسه مهاجرت بروید. تقریبا ده مورد در هفته در همین دام افتاده و به ما مراجعه می کنند. درضمن، خیلی از موسسات زبان نیز اخلاقمند نبوده و ممکن است با قولی که ایشان به شما داده اند در دام برعکسی بیافتید. پس بهترین حالت این است که اول از زبان مطمئن بشوید (نتیجه آزمون آزمایشی خوب باشد) و سپس به سراغ عقد قرارداد با بهترین موسسات مهاجرتی بروید. برای اینکه یک مرکز خوب را پیدا کنید، بهترین آموزشگاه های آیلتس را ببینید.

مشکلات مراکز برگزاری امتحانات آیلتس

یک مشکل دیگر این است که آن مرکز امتحانی ممکن است در برگزاری و ارائه مدارک شما را اذیت کند. حتما باید تحقیق کافی کرده و بهترین موسسه برگزاری را انتخاب کنید. مقاله بهترین موسسات برگزاری IELTS می تواند به شما کمک کند.

هدف از مهاجرت

یک مشکل دیگر این است که اصلا هدف مهاجر اصلا مشخص نیست. دلایلی که برای خودتان چیده اید شاید اصلا واقعی و درست نباشد و پس از یکی دو مرحله پشیمان خواهید شد. لطفا مشاوره دریافت کنید. مهاجرت بعد از ازدواج، بزرگ ترین تصمیم است که می توانید بگیرید.

آنچه غم انگیزتر است آن است که برخی متقاضیان پس از مهاجرت و چند سال زندگی در جامعه هدف، تصمیم می گیرند به کشورشان برگردند. مراقب باشید برای شما اتفاق نیافتد.

سخن آخر

روشنگری تمیزکننده و مشخص کننده مسیر پیش روی شماست که قطعا با دریافت مشاوره ای صادقانه و حرفه ای برایتان اتفاق می افتد. به آکادمی اکسیر بیایید.

آکادمی زبان اکسیر، یک سبک زندگی

با لبخند انتخاب می شویم؛ با عشق میزبانتانیم.

از جای درست شروع کنید…

آکادمی اکسیر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود