نقد و بررسی هدفون هواوی FreeBuds 3 ؛ هدفون بیسیم هواوی را فراموش نکنید

0 442

شرکت هواوی مدتی قبل از هدفون بیسیم جدید خود رونمایی کرد و ما هم اکنون قصد داریم هدفون هواوی FreeBuds 3 را مورد بررسی قرار دهیم.

هواوی فریباد ۳ را می‌توان به عنوان نخستین هدفون های بیسیم معرفی کرد که دارای ویژگی‌های جذابی همانند غیر فعال کردن نویز با قیمت مناسب می‌باشد. بر اساس اطلاعات موجود، هدفون بیسیم هواوی دارای تراشه کایرین ای ۱ بوده و از نسخه ۵٫۱ بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. ما در این بخش با نقد و بررسی هدفون بیسیم هواوی یا همان FreeBuds 3 همراه شما عزیزان هستیم.

طراحی هدفون هواوی FreeBuds 3

هدفون هواوی FreeBuds 3 هدفون هواوی FreeBuds 3

یکی از ویژگی‌هایی که باید هدفون های بیسیم داشته باشند را می‌توان طراحی مناسب دانست؛ در حقیقت طراحی مناسب باعث می‌شود هنگام قرار دادن آن‌ها در گوش، احساس بدی به شما دست ندهد. کاربران زیادی از هدفون هواوی FreeBuds 3 استفاده کردند و نظراتشان واقعا شگفت‌انگیز بود؛ آن‌ها هیچ مشکلی با هدفون جدید هواوی نداشتند و این مسئله به خوبی اهمیت و ارزش کار هواوی در طراحی را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، وزن هدفون جدید هواوی کمتر از ۵ گرم بوده و  کاربران خیلی راحت پس از قرار دادن آن‌ها در گوش، فراموش خواهند کرد که در حال استفاده از هدفون هستند. همچنین وزن قاب مخصوص هدفون هم کمتر از ۵۰ گرم بوده و با این که پهن‌تر از اپل ایرپاد ۲ است، اما به خوبی در جیب قرار خواهد گرفت.

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از شرکت‌های چینی شاهد آن هستیم، کپی برداری از طرح محصولات شرکت های بزرگی همانند اپل است و به نظر می‌رسد که هواوی در طراحی FreeBuds 3 از طراحی هدفون های اپل الهام گرفته است. در تصویر پایین به خوبی می‌توان شباهت‌ها را مشاهده کرد، اما به نظر می‌رسد ضخامت محصول اپل بالاتر است.

هدفون هواوی FreeBuds 3 هدفون هواوی FreeBuds 3

ویژگی های هدفون Huawei FreeBuds 3

شما می‌توانید هدفون جدید بیسیم هواوی را برای تمام گوشی های هوشمند استفاده کنید، اما به دلیل هوش مصنوعی هواوی، به نظر می‌رسد با گوشی های انحصاری خود که مجهز به رابط کاربری EMUI 10 هستند، ارتباط بهتری برقرار خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های هدفون جدید هواوی را می‌توان راحتی در استفاده آن دانست؛ در حقیقت شما می‌توانید قاب را باز کرده و دکمه مخصوص را فشار دهید تا بتوانید مدل هدفون را در بخش بلوتوث مشاهده نمایید. در صورتی که گوشی هواوی در اختیار داشته باشید، اتصال به FreeBuds 3 راحت‌تر هم خواهد بود و کافی‌ست قاب را باز کنید و با نگه داشتن دکمه مخصوص، شاهد برقراری خودکار اتصال باشید.

هدفون هواوی FreeBuds 3 هدفون هواوی FreeBuds 3

شما می‌توانید با دو بار فشردن دکمه سمت چپ، قابلیت حذف نویز را فعال یا غیرفعال کنید، همچنین با ۲ بار فشردن دکمه سمت راست می‌توانید پخش موسیقی را فعال یا غیرفعال کنید.

در صورتی که دارای گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، باید برنامه Huawei AI Life را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید؛ شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فریمور هدفون را بروزرسانی کنید یا حذف نویز را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که عملکرد حذف نویز هدفون جدید هواوی هم قابل تقدیر است؛ بر اساس اطلاعات موجود، تمام نویزهای محیط بیرون به وسیله هدفون مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و پس از آن با ایجاد یک سری موج متغیر معکوس، کلیه نویزها را خنثی خواهد کرد.

مشخصات باتری هدفون هواوی

هدفون هواوی FreeBuds 3 هدفون هواوی FreeBuds 3

اینطور که پیداست، باتری هدفون هواوی ایرباد ۳ دوام و ماندگاری خوبی دارد. بر اساس تست‌های انجام شده، شما می‌توانید با پخش ۳ الی ۴ ساعت موسیقی، آن هم با حجم صدای ۹۰ درصد تا دو روز ماندگاری شارژ باتری هدفون را تجربه کنید؛ توجه داشته باشید که این میزان از ماندگاری را قبل از قرمز شدن چراغ هشدار شارژ مشاهده خواهید کرد.

نگران زمان شارژ هدفون بیسیم هم نباشید، کافی‌ست آن را ۳۰ دقیقه به کابل USB-C متصل کنید تا شارژ ۱۰۰ درصد را به دست آورید که بسیار سریع هم به نظر می‌رسد؛ هواوی مدعی‌ست که این هدفون از شارژ سریع ۶ وات با سیم و شارژ سریع ۲ وات وایرلس پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که هدفون بیسیم هواوی با قیمت ۱۹۷ دلار در دسترس قرار دارد و این در حالی‌ست که اختلاف نسبتا زیادی با اپل ایرپاد پرو دارد؛ بد نیست بدانید هواوی دارای امکاناتی همانند پشتیبانی از USB-C، شارژ بیسیم و ANC بوده که ارزش آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. در حالت کلی می‌توان گفت که هدفون بیسیم جدید هواوی ارزش خرید را دارد، همچنین در مقایسه با سایر هدفون های بیسیم دارای قابلیت های بیشتر و قیمت مناسب‌تر است.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره هدفون هواوی FreeBuds 3 در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود