با نرم افزار قطب نما گوشی Compass گم نمی شوید

0 4,209

گوشی های هوشمند دارای سنسورهایی هستند که برای موقعیت یابی جغرافیایی کاربرد دارند و ما قصد داریم برنامه قطب نما گوشی Compass را به شما معرفی کنیم.

یکی از قطب نماهای گوشی که عملکرد و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد را می‌توان برنامه Compass دانست. بر اساس اطلاعات موجود، این برنامه برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار دارد و دارای ویژگی‌های دیگری هم به غیر از نمایش جهت های جغرافیایی می‌باشد. در این بخش شما را با برنامه قطب نما Compass و قابلیت های مختلف آن، آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های برنامه قطب نما گوشی Compass

دوستان عزیز، برنامه های زیادی برای موقعیت یابی در گوشی موبایل وجود دارند، اما پیدا کردن بهترین برنامه قطب نما کار دشواری بوده که آن را برای شما راحت کرده‌ایم. شما به راحتی می‌توانید به تمام جهت یابی برنامه Compass اطمینان کنید و نسبت به صحیح بودن آن، تردید نداشته باشید.

برنامه Compass به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند طول و عرض جغرافیایی را به صورت دقیق نشان دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه را می‌توان نمایش قدرت مغناطیسی و زاویه شیب دستگاه دانست که می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در موقعیت یابی داشته باشند. توجه داشته باشید که این برنامه قابلیت اتصال به Google Map را هم دارد و همگام سازی آن‌ها به راحتی انجام‌پذیر خواهد بود.

برنامه Compass توانسته بیشتر از ۱۰ میلیون نصب را به دست آورد، همچنین امتیاز ۴٫۴ از ۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص داده که این نشان‌دهنده ویژگی و توانمندی فوق‌العاده آن است. Compass در سیستم عامل اندروید ۴ و بالاتر نصب و اجرا خواهد شد، همچنین سایز آن فقط ۲ مگابایت است. ما لینک دانلود این قطب نما را برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در اختیارتان قرار داده‌ایم و می‌تواند آن‌ها را به صورت مستقیم دانلود نمایید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود