برنامه کیبورد گوگل (Google Keyboard) ؛ تبدیل عکس سلفی به استیکر

0 270

آیا تاکنون از کیبورد گوگل (Google Keyboard) استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌دانستید امکان تبدیل تصویر سلفی به استیکر در این کیبورد وجود دارد؟

در حالت کلی کیبوردهای مجازی مختلفی برای سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده‌اند و برای کسانی که تمایل به داشتن کیبورد پیش فرض گوشی‌های هوشمند ندارند، بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. کیبورد گوگل را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده کاربران حرفه‌ای و حتی مبتدی دانست که به راحتی می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. در ادامه به معرفی و بررسی برنامه کیبورد گوگل (Google Keyboard) خواهیم پرداخت.

ویژگی های کیبورد گوگل

کیبورد گوگل قابلیت‌های بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS هم قابل استفاده است. یکی از قابلیت‌های ویژه این کیبورد را می‌توان کشیدن انگشت خود از یک حرف به حرف دیگر عنوان کرد که در افزایش سرعت تایپ تاثیرگذار بوده و اصطلاحا به آن تایپ پیوسته هم گفته می‌شود.

قطعا جستجوی یک عبارت بدون نیاز به مرورگر از دیگر ویژگی‌های اساسی این برنامه بوده که کاربر را حیرت زده می‌کند. به عنوان مثال، فرض کنید به هنگام تایپ یک متن، نیاز به جستجوی یک عبارت خاص در مرورگر دارید، در این شرایط کافی‌ست بر روی نماد گوگل که در سمت راست فیلد متن قرار دارد، ضربه زده و پس از وارد کردن عبارت مورد نظر، نتیجه جستجو را در بخش زیرین دستگاه مشاهده کنید.

Google Keyboard از تایپ صوتی هم پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که شما می‌توانید با فشار دادن نماد صوتی در کنار فیلد متن و بیان کلمات به صورت صوتی، متن آن را از گوگل کیبورد تحویل بگیرید و این کار واقعا شگفت‌انگیز است. امکان نوشتن با دست خط شما و تایپ شدن آن هم وجود دارد که قطعا جای هیچگونه حرفی باقی نخواهد گذاشت.

توجه داشته باشید که برای اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد گوگل لازم است بر روی نماد میکروفون ضربه زده و پس از وارد شدن به تنظیمات، از قسمت language، زبان فارسی را انتخاب کنید. همچنین امکان جستجوی ایموجی و فایل گیف (GIF) هم برای کاربران وجود دارد که قطعا خالی از لطف نیست. ویژگی مترجم گوگل (Google Translate) هم در این برنامه وجود دارد؛ این ویژگی موجب می‌شود که کلمات بلافاصله پس از تایپ شدن به زبان موردنظرتان ترجمه شوند.

برنامه سلفی برنامه سلفی

توجه داشته باشید که ویژگی منحصر به فرد و در عین حال محبوب Google Keyboard ، تبدیل عکس سلفی به استیکر با استفاده از ویژگی mini است. با فعال کردن این ویژگی، کاربران با سلفی گرفتن از خود در حالت‌های مختلف، استیکرهای متنوعی را در قالب یک گالری به دست خواهند آورد که بسیار جالب و جذاب است. در نظر داشته باشید که برنامه GBoard ، تم‌های مختلف و زیبایی را در اختیار کاربران خود قرار داده و امکان تایپ نیم فاصله را هم داراست.

طراحی رابط کاربری گوگل کیبورد بسیار عالی بوده و باعث شد تا این برنامه بتواند بیشتر از یک میلیارد نصب فعال را به دست آورد. Google Keyboard توانسته امتیاز فوق‌العاده ۴٫۶ از ۵ را در گوگل پلی کسب کند.

لینک دانلود: Gboard

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره گوگل کیبورد در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود