بررسی هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT2) ؛ ساعت هوشمند هواوی

0 432

ساعت هوشمند جدید هواوی با نام هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT2) معرفی شد. ما شما را با مشخصات و قابلیت های هواوی واچ جی تی ۲ آشنا خواهیم کرد.

شرکت هواوی موفق شد در رویداد معرفی گوشی های میت ۳۰ و ۳۰ پرو از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT2) هم رونمایی به عمل آورد. شرکت هواوی سعی کرده مدل جدید ساعت سری واچ جی تی را با قابلیت‌ها و طراحی جذاب‌تری همراه کند تا بتواند در کنار سایر ساعت های هوشمند رقیبان با ویژگی همانند باتری با دوام بالا و قیمت مقرون به صرفه، موفقیت‌های زیادی به دست آورد. ما در این بخش قصد داریم ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

هواوی واچ جی تی ۲ – Huawei Watch GT2

هواوی واچ جی تی 2 هواوی واچ جی تی 2

طراحی و نمایشگر واچ جی تی مبتنی بر به کارگیری سخت افزار قدرتمند و حرفه‌ای نبود، اما این بار هواوی سعی کرده است تا چیزی را تولید کند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به یک ساعت پر مصرف و گران قیمت داشته باشد.

این ساعت مچی هوشمند در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متر عرضه می‌شود تا برای افرادی که سایز مچ دستشان کوچک‌تر یا بزرگ‌تر است، بتوانند از آن استفاده کنند. ساعت کوچکتر هواوی مجهز به صفحه نمایش ۱٫۲ اینچ آمولد با وضوح ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل می‌باشد. ساعت ۴۶ میلی‌متری دارای صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچ آمولد با وضوح ۴۵۴×۴۵۴ پیکسل است. در هر دو ساعت، هر رزولوشن با ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ همراه بوده که نشان‌دهنده کیفیت بالای نمایشگر است.

هواوی واچ جی تی 2 هواوی واچ جی تی 2

بر اساس اطلاعات موجود، در مدل ۴۶ میلی‌متر یک حاشیه سیاه و سفید در قسمت بیرونی وجود دارد که با علائم ۲۴ ساعت حکاکی شده است؛ به نظر می‌رسد این طراحی نه تزئینی بوده و نه کاربردی، اما در زیبایی تاثیرگذار است. لبه سمت راست دستگاه دو دکمه برای تعامل با ساعت مچی وجود دارد، اما غالبا از صفحه لمسی استفاده خواهید کرد. این ساعت جدید مچی هوشمند با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و نارنجی و با طرح‌های مختلفی همانند بندهای چرمی در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های تناسب اندام هواوی واچ جی تی ۲

هواوی واچ جی تی 2 هواوی واچ جی تی 2

این ساعت جدید هواوی دارای یک GPS بوده و یک مانیتور ضربان قلب در اختیار دارد که عملکرد آن بر اساس تست‌های انجام شده، بسیار دقیق است. بد نیست بدانید که این قابلیت‌ها از ورزش‌های مختلفی همانند دویدن، دوچرخه سواری و شنا هم پشتیبانی می‌کند؛ ردیاب ضربان قلب در زیر آب و هنگام شنا هم عمل خواهد کرد و این شگفت‌انگیز است. ساعت هوشمند Watch GT2 مجهز به ۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده و شما می‌توانید موسیقی خود را در آن قرار دهید و از طریق هدفون، گوش دهید. نسخه ۴۶ میلی‌متری هم دارای بلندگو است و نیاز به هدفون نخواهد بود. این ساعت هوشمند دارای سیستم عامل لایت بوده که سیستم عامل انحصاری هواوی برای گوشی های هوشمند به حساب می‌آید؛ این بدان معناست که امکان دانلود برنامه‌های شخص ثالث در ساعت وجود ندارد و از این نظر، محدود می‌شوید.

توجه داشته باشید که هواوی بسیاری از ویژگی‌های کلیدی را که انتظار دارید یک ساعت هوشمند داشته باشد، برای شما قرار داده است، اما توانایی نصب برنامه‌های مختلف همانند اپل واچ را ندارد و در این زمینه محدودیت‌هایی دارد.

عمر باتری ساعت Huawei Watch GT2

هواوی واچ جی تی 2 هواوی واچ جی تی 2

هواوی مدعی است که ساعت هوشمند جدید می‌تواند شارژ را تا ۲ هفته حفظ کند. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از ویژگی‌هایی همانند تناسب اندام، قطعا انتظار دوام پایین‌تری از باتری می‌رود. در صورتی که عمر باتری و ظاهر ساعت هوشمند برای شما اهمیت دارد، می‌توان هواوی واچ جی تی ۲ را گزینه مناسبی معرفی کرد.

با این که هواوی درباره بازارهای فروش ساعت هوشمند هواوی شفاف‌سازی نکرده است، اما قطعا در انگلستان به فروش می‌رسد. ساعت مچی واچ جی تی ۲ با قیمت ۲۷۵ دلار و مدل ۴۶ میلی‌متر هم در حدود ۲۵۰ دلار عرضه می‌شود.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره ساعت هوشمند جدیدی هواوی در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

فایل ویدیویی Huawei Watch GT2

برچسب ها

ساعت هوشمند هواوی

منبع: گوشـی سنتـر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود