عکس| بازیکن جدید پرسپولیس رسماً رونمایی شد/ قرارداد بلندمدت با نظر گل‌محمدی

0 3,833

باشگاه پرسپولیس قرارداد هافبک جوان خود را به مدت سه سال تمدید کرد. علیرضا عنایت‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی جوانان ایران که از تیم امید و آکادمی فوتبال پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد، با نظر سرمربی تیم، قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه به امضا رساند.

علیرضا عنایت‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی جوانان ایران که از تیم امید و آکادمی فوتبال پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد، با نظر سرمربی تیم، قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه به امضا رساند.

عنایت‌زاده در حال حاضر هم‌زمان تیم بزرگسالان و تیم امید پرسپولیس را همراهی می‌کند. او بازیکن خط میانی است و آخرین بار، اسفندماه گذشته در بازی مقابل عراق، تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران را همراهی کرد.

عکس| بازیکن جدید پرسپولیس رسماً رونمایی شد/ قرارداد بلندمدت با نظر یحیی گل‌محمدی بسته شد

بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام

علیرضا عنایت زاده فوتبالیست متولد ۱۷ فروردین ۱۳۸۳ است 20 سال سن دارد و در پست هافبک به عنوان بازیکن پرسپولیس و تیم ملی جوانان ایران بازی میکند او راست پا بوده تبحر خاصی در بازی سازی دارد و لقب فرماندهی میدان را فوتبال یدک میکشد که نشان دهنده تسلط کامل این بازیکن در بازی سازی است.

بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام

بیوگرافی

علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس در ۱۷ فروردین ۱۳۸۳ به دنیا آمده است او 20 ساله بوده و سالهاست به عنوان هافبک فعالیت دارد و محصولی از باشگاه پرسپولیس است

این بازیکن در حال حاضر با شماره 35 برای تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایران بازی می‌کند.

بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام

سوابق

آخرین بازی علیرضا عنایت‌زاده برای تیم فوتبال ایران (زیر 20) مقابل تیم عراق (زیر 20) می‌باشد. این بازی با نتیجه ایران (زیر 20) (0 – 1) عراق (زیر 20) به پایان رسید. علیرضا عنایت‌زاده در این مسابقه 45 دقیقه بازی کرد.

سایت باشگاه پرسپولیــس، علیرضا عنایت‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی جوانان ایران که از تیم امید و آکادمی فوتبال پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد، با نظر سرمربی تیم، قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه به امضا رساند.

بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام عنایت‌زاده در حال حاضر هم‌زمان تیم بزرگسالان و تیم امید پرسپولیس را همراهی می‌کند. او بازیکن خط میانی است و آخرین بار، اسفندماه گذشته در بازی مقابل عراق، تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران را همراهی کرد.

بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام بیوگرافی علیرضا عنایت زاده بازیکن پرسپولیس +فیلم گل ها و اینستاگرام

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود