آشنایی با گلابی آنجو قرمز (گلابی خونی)

0 5,405

در کشور انگلستان معرفی شده و درختان آن جثه ی بزرگی داشته و مقاومت بسیار زیادی به سرما دارند. از ارقامی است که برای گرده افشانی نیازمند ارقام دیگر می باشد که معمولا برای گرده افشانی آن از ارقام بارتلت و بوره بوسک کمک گرفته می شود.

این رقم در کشور انگلستان معرفی شده و درختان آن جثه ی بزرگی داشته و مقاومت بسیار زیادی به سرما دارند. از ارقامی است که برای گرده افشانی نیازمند ارقام دیگر می باشد که معمولا برای گرده افشانی آن از ارقام بارتلت و بوره بوسک کمک گرفته می شود. میوه های گلابی آنجو متوسط تا نسبتا درشت بوده و رنگ پوست آن ها قرمز مایل به بنفش است. گوشت میوه ی آن نرم و معطر بوده و خاصیت انبارداری خوبی دارد. از ارقام دیررس گلابی بوده و برداشت آن در اواخر شهریور می باشد.

نهال گلابی آنجو یکی از ارقام درختان گلابی میباشد که نهال گلابی آنجو در نهالستان سبز تولید عرضه میشود میوه این نهال دارای رنگ قرمز بوده و نسبتا از سایر گلابی ها حجیم جسته میباشد . گلابی آنجو دارای دون دونه های قرمز روی پوست و طعمی شیرین دارد گلابی انجا همانند سیب اگه نسبتا رسیده چیده شود در سردخانه به مدت ۶ ماه میماند از گلابی های کمیاب میباشد و در مقابل سرما ۲۵ الی ۳۰ درجه مقاوم میباشد . فصل برداشت آن آوخر تابستان میباشد . نهال انواع گلابی های دیگر در نهالستان سبز تولید میشود نهالستان برگ سبز دارای انواع نهال دیگر زیر نظر جهادکشاورزی تولید می کنند .

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود