100 میلون مشتری، 10 میلیون فروشنده و بیش از 40 سال اعتماد پیوسته

0 3,782

این داستان یک برند معروف اما کمتر شناخته شده (در ایران) است. شرکتی که حالا سبک تولید و شیوه فروش محصولاتش تبدیل به الگویی نتیجه‌بخش برای دیگر کسب‌وکارها شده است.

این داستان یک برند معروف اما کمتر شناخته شده (در ایران) است. شرکتی که حالا سبک تولید و شیوه فروش محصولاتش تبدیل به الگویی نتیجه‌بخش برای دیگر کسب‌وکارها شده است. برند فوراور لیوینگ که در ایران با نام یا عنوان محصولات فوراور شناخته می‌شود نزدیک به نیم‌قرن پیش با تأکید بر سبک و زندگی سالم مبتنی بر محصولات طبیعی، تولید و عرضه محصولات ارگانیک خود را در حالی آغاز کرد که محصولات ارزان‌ قیمت انبوه صنعتی ا بازارها را کاملا اشباع کرده بود.

فواور لیوینگ شعار جاب و ارزشمندی دارد، این برند دوستدار طبیعت می‌گوید: «هیچ کس نباید به خاطر نداشتن پول کافی در معرض بیماری یا عوارض ناخواسته و ناخوشایند آن قرار بگیرد» وجود چنین تفکر مشفقانه‌ای شاید از طرف یک فیلسوف، هنرمند یا مُبلغ مذهبی عادی به نظر برسد اما کمتر شرکت تجاری در دنیا وجود دارد که اساس کسب‌وکار را خود را نه فقط کسب سود بیشتر، بلکه بر اصلاح سبک زندگی مردم قرار داده باشد. فورارو در طی بیش از 4 دهه فعالیت ثابت کرده است که ارزشهایی فراتر از تجارت صرف را به عنوان چشم‌انداز کاری خود در نظر گرفته است.

فوراور لیوینگ و یک تحقق یک رویا

گرسنگی پنهان مفهومی است که به یکی از بدترین گرفتاری‌های قرن اخیر تبدیل شده است، سبدهای غذایی مبتلایان گرسنگی پنهان  بر خلاف فقرایی که به هر دلیل دسترسی به منابع غذایی مناسب ندارند، خالی نیست اما ضعیف و عاری از مواد عالی و مغذی است، به شکلی که در کوتاه مدت فقر آن قابل تشخیص نیست و حتی عوارض آن نیز در کوتاه مدت خود را نشان نمی‌دهد. محققان بر این باورند که گرسنگی پنهان ابعادی وسیع‌تر از محدوده خورد و خوراک دارد و شامل طیف وسیعی از نیازهای اولیه و ثانویه بدن، از جمله مراقبت و بهداشت می‌شود. وقتی صحبت از گرسنگی و فقر می‌شود ناخودآگاه ذهن به سمت بیابان‌های خشک و کودکان گرسنه آفریقا سوق پیدا می‌کند. اما امروزه گرسنگی و فقرِ پنهان غذایی و بهداشتی، با ابعادی وسیع‌تر و پیچیده‌تر در میان ثروتمندترین کشورها و شهرها در حال شیوع است.

محصولات خوراکی و بهداشتی صنعتی تاثیر مستقیم، آهسته و تدریجی بر سلامت انسان دارد و این یک حقیقت غیرقابل انکار است که امروز با تحریف و تخریب وسیع محیط زیست صورت می‌گیرد، بیشتر از گذشته فقر پنهان خود را نشان داده است. غذاها و به طبع آن محصولات بهداشتی ارزان قیمت عاری از مواد مغذی طبیعی قابل جایگزینی هستند و این مصرف کاذب مثل مُسکن پیوسته در حال برطرف کردن علائم دردِ بیماری است که دیر یا زود گریبان مصرف کننده آن را خواهد گرفت. فوراور می‌گوید هیچ کس نباید به خاطر فقر (اعم از مالی یا فرهنگی) گرفتار بیماری و عذاب شود. این شعار در بطن تولید محصولات مغذی از مواد ارگانیک نهفته است وگرنه فوراور یک شرکت تولیدی است نه یک خیریه.

فقر پنهان غذایی و بهداشتی

فقر غذایی و بهداشتی روی دیگر زندگی در میان انبوه محصولات و فرآورده‌های صنعتی و نیمه صنعتی است که به کمک کودهای شیمیایی مواد تراریخته غیرطبیعی تولید و در بسته‌بندی‌های جذاب با قیمت‌های نسبتا مناسب به مردم عرضه می‌کنند. بسیاری از مردم باور ندارند یا نمی‌دانند که در عین هزینه‌ کردن و خرید‌های پیوسته در فقر غذایی و بهداشتی به سر می‌برند در صورتیکه می‌توانند با تغییر سبک زندگی به سمت مصرف محصولات ارگانیک و مطمئن، بخش قابل توجهی از این معضل را حل و فصل کرد. آگاهی و اطلاع رسانی اولین قدم در مسیر تغییر سبک زندگی سالم و دوری از فقر غذایی و بهداشتی پنهان است.

تحقیق کنید و تغییر کنید

در مورد فقر غذایی و گرسنگی پنهان تحقیق کنید. در مورد اهمیت محصولات ارگانیک تحقیق کنید و در مورد فقر وسیعی در حال حاضر سبد‌های غذایی را فرا گرفته بیشتر بیاموزید و مصرف مواد مغذی طبیعی فاقد مواد شیمایی و تراریخته را در بطن زندگی خود قرار دهید حتی اگر تصمیم ندارید که از محصولات فوراور لیوینگ خرید کنید. اگر اطمینان پیدا کردید که مصرف مواد غذایی و بهداشتی ارگانیک در دراز مدت به مراتب به‌صرفه‌تر و ارزشمند‌تر از مواد فعلی موجود در بازار است آن وقت به جستجوی بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات ارگانیک باشد. جایی که در صدر آنها فوراور لیوینگ حضور دارد.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود