گردنبند طلا، از سرمایه گذاری تا مد

5 3,877

در این مقاله به طور خاص برای داشتن بهترین انتخاب گردنبند طلا، چه در دنیای مد چه اقتصاد، براتون پیشنهادهایی دارم که در ادامه با هم میبینیم، با من همراه باشین.

همه فقط به ما میگن چقدر طلا می خری! چقدر خرج می کنی! چقدر به خودت میرسی!

ولی نمیدونن که ما خانم ها آینده نگر تر و اقتصادی تر از این حرفا هستیم! یعنی ما این توانایی رو داریم که همزمان هم به ظاهرمون برسیم و برای زیباتر به نظر رسیدن خودمون تلاش کنیم و هم برای آینده خودمون و خانوادمون سرمایه گذاری و پس انداز کنیم!

درسته که زیورآلات طلا مثل گردنبند طلا، انگشتر طلا و … تکمیل کننده ی استایل ما هستن و زیبایی های ما رو بیشتر نشون میدن، اما! ما با خرید طلا و پس انداز داریم همزمان آینده مون رو هم تضمین می کنیم.

پس بیاین با بهترین انتخاب این تواناییمون رو به زیباترین شکل به بقیه نشون بدیم.

در این مقاله به طور خاص برای داشتن بهترین انتخاب گردنبند طلا، چه در دنیای مد چه اقتصاد، براتون پیشنهادهایی دارم که در ادامه با هم میبینیم، با من همراه باشین.

کدام گردنبند طلا برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

احتمالا مهمترین نکته ای که برای سرمایه گذاری باید در نظر بگیریم این است که به سراغ جواهرات نرویم! بله درست است جواهرات و آن سنگ های درخشان و زیبا ما را مجذوب خود می کند اما برای سرمایه گذاری نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد، مگر در یک حالت خاص که اگر کمی صبوری کنید در ادامه به آن هم میرسیم.

اما چرا جواهرات گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند؟ چون جواهرات در هنگام خرید گران هستند و زمان فروش ارزان!

برش سنگ های قیمتی و سوار کردن آن روی زیورآلات، به خصوص در مورد الماس، کار تخصصی و خیلی سختی است، در نتیجه  روی اجرت ساخت تاثیر زیادی می گذارد.

برای مثال یک گردنبند طلا با یک الماس روی آن به مراتب هزینه ی اجرت بالاتری نسبت به گردنبند طلا ساده دارد.

از آنجایی که همه ی ما می دانیم هنگام فروش طلا قیمت سنگ، اجرت و سود فروشنده که پرداخت کرده ایم از روی آن کم می شود پس می توان نتیجه گرفت که قرار است برای فروش جواهر به نسبت طلا پول بیشتری را از دست بدهیم. گرچه قیمت طلا روز به روز بالاتر می رود و احتمالا در نهایت بعد از چند سال سود خواهیم کرد اما در مورد جواهرات پول بیشتری را از دست داده ایم.

برسیم به این موضوع که گفته بودم در یک مورد خاص می توانید روی جواهرات هم برای سرمایه گذاری حساب باز کنید. گردنبند طلا جواهری بخرید که سنگ های آن دارای شناسنامه ی معتبر باشد! جواهراتی که دارای سنگ های شناسنامه دار هستند به راحتی فروش می روند و قیمت سنگ هم توسط خریدار به شما پرداخت می شود.

جواهرات با سنگ های شناسنامه دار را فقط در جواهری های معتبر می توانید پیدا کنید.

سال آینده چه مدل گردنبند طلا مد است؟

برای زیورآلات و گردنبندهای جدید در جعبه جواهرتان جا باز کنید که مدل های خیلی جذابی در بین طرح های ترند جواهرات سال 2022 هست و مطمئنا نمی شود از آنها گذشت!

امسال در فشن شوهایی که برای بهار سال 2022 برگزار شد میتوانستیم طرح های بسیار جذاب و متنوعی را ببینیم. طرح های سایز بزرگ، پر از زرق و برق و رنگی! طرح های گردنبند و انگشتر و گوشواره های بزرگی که از طلای صیقل داده شده ی براق و یا سنگ های جواهر مثل الماس در آنها به مقدار زیادی استفاده شده بود.

برای اینکه بتوانید برای خرید یک گردنبند طلا مد روز راحت تر تصمیم بگیرید در ادامه به صورت موردی مد سال 2022 را برایتان لیست کرده ام:

  1. چوکرهای پهن و براق پر از سنگ های زینتی و یا از جنس چرم.
  2. گردنبند طلا بزرگ، گردنبند طلا بلند برای روی لباس و گردنبندهای شلوغ چندتایی در سایزهای مختلف. در مد سال آینده گردنبند طلا ظریف به صورت تکی کمتر دیده می شود.
  3. استفاده از صدف و مروارید به خصوص مرواریدهای باروک که ظاهری با شکل نامنظم دارند.
  4. گردنبندهای رنگی از هر نوع متریالی! اگر گردنبند طلا باشد از 3 رنگ طلا یعنی رزگلد، زرد و سفید به طور همزمان در طراحی آنها استفاده می شود.

گرچه انتخاب لباس، کیف و کفش و جواهرات طبق مد می تواند خیلی جذاب باشد اما نباید لزوما همیشه انتخاب های ما از بین ترند روز انجام شود. در نهایت ما باید چیزی را انتخاب کنیم که به ما بیاید و زیبایی های ما را بیشتر در معرض نمایش بگذارد. به قول دایان فورستنبرگ (Diane Von Furstenberg):

جواهرات مثل یک ادویه مخصوص هستند، تکمیل کننده چیزی که هست!

این حرف دایان نشان می دهد که چقدر انتخاب طلا یا جواهر مناسب مهم است! یک انتخاب خوب استایل ما را زیباتر و تکمیل می کند، اما به همان نسبت انتخاب نادرست می تواند ظاهر ما را به هم بریزد.

پس برای آنکه بتوانیم بهترین انتخاب گردنبند طلا را برای خودمان داشته باشیم باید علاوه بر مد به این موضوع توجه کنیم که چه چیزی زیبایی ما را بیشتر به نمایش در می آورد! در ادامه چند نکته برای انتخاب راحت تر و بهتر گردنبند طلا به شما پیشنهاد می دهم.

چه مدل گردنبند طلا برای من مناسب است؟

خوشبختانه خرید گردنبند به اندازه ی گوشواره به ظاهر ما وابستگی ندارد و فقط با رعایت نکات کوچکی می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. اولین نکته توجه به رنگ پوست است. اگر پوست شما تناژ رنگ سردی دارد بهتر است از طلا با تناژ رنگی گرم استفاده کنید و برعکس. اگر شما رنگ پوست خنثی ای دارید در انتخاب این مورد محدودیتی ندارید.

مورد بعدی توجه به بلندی و کوتاهی گردن است. اگر گردن بلندی دارید یک گردنبند طلا بلند ممکن است گردن شما را کشیده تر نشان دهد برای همین استفاده از گردنبندهای کوتاه تر و یا چوکرها برای شما مناسب تر خواهد بود. طبیعتا برعکس این مورد هم صادق است.

آخرین موردی که باید به آن توجه کنید تناسب سایز بالا تنه ی شما با گردنبند مورد علاقه تان است. مثلا اگر بالا تنه ی پری دارید بهتر است از چندین گردنبند شلوغ بلند و کوتاه استفاده نکنید چون باعث درشت تر دیده شدن شما می شود. در این حالت بهتر است از یک گردنبند طلا ظریف استفاده کنید تا زیبایی شما را بیشتر در معرض نمایش بگذارد.

این موارد را می توانید به راحتی با دیدن خودتان در آینه و یا پرسیدن نظر دوستان و فروشندگان جواهری ای که از آن خرید می کنید متوجه شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

شما که قصد خرید گردنبند طلا دارید حتما می دانید که علاوه بر توجه به نکات بالا باید از یک جواهری خوب و معتبر خرید کنید تا بتوانید چه از نظر مد و چه از نظر اقتصادی بهترین انتخاب گردنبند طلا را داشته باشید و خب باید بگویم که خوشبختانه من یک پیشنهاد خوب برایتان دارم.

می خواهم یک جواهری معتبر را به شما معرفی کنم که علاوه بر سابقه ی 150 ساله در صنعت طلا و جواهر ایران، طراحی های متنوعی از کلاسیک گرفته تا طراحی های مدرن و مد روز را در گالری خود دارند. علاوه بر این، الماس های بالای 0.3 قیراط این گالری دارای شناسنامه معتبر GIA هستند که شما می توانید علاوه بر زیبایی روی جنبه ی سرمایه گذاری آنها هم حساب باز کنید. این جواهری هم جایی نیست جز جواهری زمردی!

به غیر از ویژگی های مثبتی که از گالری زمردی برای شما گفتم می توانید روی کمک و مشاوره ی آنها برای بهترین و مناسبترین انتخاب حساب باز کنید! شما می توانید طرح دلخواه خودتان را هم به آنها سفارش دهید.

حتما کنجکاو شدید طرح های متنوع این جواهری را ببینید، خیلی راحت به لینک زیر سر بزنید و از دیدن طراحی های ظریف و فوق العاده ی گردنبند طلا زمردی لذت ببرید:

https://zomorodi.com/fa/products/gold-necklaces

شما که تا اینجا آمده اید شاید دلتان بخواهد سری هم به شبکه های اجتماعی جواهری زمردی بزنید و تمامی طرح های آنها از انگشتر گرفته تا سرویس جواهر عروس را ببینید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

غیر از آن می توانید برای دریافت مشاوره و خرید با شماره های زیر هم در تماس باشید:

021-55622715

09121509364

5 نظر
  1. شکیب می‌گوید

    سلام روز بخیر
    ممنونم از توضیحات عالیتون. فکر میکردم کلا جواهر قیمتش افت می کنه و اطلاعی از قضیه ی شناسنامه دار بودن نداشتم.

  2. سونا بابایی می‌گوید

    مقاله ی خوب👏🏼👏🏼👏🏼

  3. مریم گلی می‌گوید

    اون گردنبند طلا که طرح شیر داره برای ماه تولده درسته؟کجا ازین گردنبندا دارن؟؟

  4. خانم میرفتاح می‌گوید

    اگه جواهر بخریم سنگش با شناسنامه باشه فقط همونجایی که خریدن ازمون میخرن یا همه جا؟؟؟؟

  5. خسته می‌گوید

    جالبه

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود