بلوار باکو

0 3,777
شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر باکو، یک بلوار می باشد، بلوار باکو یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بخش های شهر می باشد که در این بخش از سایت لحظه آخر به معرفی آن خواهیم پرداخت، چنانچه قصد سفر به شهر باکو را دارید و یا از علاقمندان به کسب اطلاعات در رابطه با بلوار باکو هستید در ادامه با ما همراه باشید.
بلوار باکو در قسمت جنوبی شهر و در امتداد ساحل دریا خزر واقع شده است و در طول شبانه روز میزبان تعداد زیادی از گردشگران و ساکنان شهر باکو می باشد که برای تفریح و خوش گذرانی به این بلوار مراجعه می کنند، در اطراف بلوار مراکز تفریحی بسیاری نظیر شهربازی، پارک، فروشگاه و رستوران های متعدد وجود دارد که گردشگران تور باکو می تواند به مکان های مذکور رفته و ساعات بسیار خوشی را رقم بزنند.
توجه داشته باشید که این بلوار در شب با نور پردازی بسیار زیبایی روشن می شود و شما می توانید بر روی آن به قدم زدن مشغول شده و از تماشای زیبایی های بلوار باکو لذت ببرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شهر باکو آذربایجان و جاذبه های موجود در این شهر می توانید به مقاله های مربوطه در سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود