کتابخانه ایران مال

0 4,273
کتابخانه ایران مال یکی از زیباترین و محبوب ترین بخش های موجود در این مرکز تجاری می باشد که مورد توجه و استقبال مراجعین و گردشگران واقع شده است، به همین جهت نیز تصمیم گرفتیم در این بخش از سایت لحظه آخر اطلاعاتی کلی در رابطه با کتابخانه جندی شاپور یا همان کتابخانه ایران مال را در اختیاراتان قرار دهیم، اگر قصد مراجعه به این کتابخانه زیبا را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
کتابخانه جندی شاپور با هدف افزایش سرانه مطالعه و همچنین ارج نهادن به فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی در مجموعه بزرگ ایران مال ساخته شده است و می توان گفت که یکی از زیباترین بخش های موجود در ایران مال می باشد، این کتابخانه بیش از 3 هزار متر مربع وسعت دارد و قلب فرهنگی مجموعه به شمار می آید.
معماران و طراحان کتابخانه ایران مال با تلفیق معماری کلاسیک اروپایی و معماری ایرانی توانسته اند فضای بسیار زیبا و منحصر به فردی را طراحی کنند.
گردشگران تور تهران باید بدانند که در این کتابخانه مجلل و بزرگ امکان برگزاری مراسم مختلف نظیر رو نمایی از کتاب های جدید و یا جشن های تجلیل از اهالی قلم وجود دارد، همچنین لازم به ذکر است که در اقصی نقاط کتابخانه میز های مطالعه بسیاری وجود دارد که عموم مردم اجازه استفاده از آن ها را دارند.
ققسه های مملوء از کتاب، معماری زیبا و دیدنی و وجود میز های مطالعه در بخش های مختلف کتابخانه ایران مال را به یکی از بهترین قسمت های مجموعه تبدیل کرده است.
لازم به ذکر است که در آینده ای نزدیک یک کتابفروشی نسبتاً بزرگ درست در کنار کتابخانه جندی شاپور تأسیس خواهد شد که مراجعین می توانند کتاب های مورد نظر خود را از فروشگاه مذکور خریداری نمایند.
برای کسب اطلاعات در رابطه با سایر بخش های موجود در مجموعه زیبای ایران مال می توانید مقاله معرفی این پروژه را در بخش اخبار های سایت لحظه آخر مطالعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود