خانه لنین

0 143
روسیه که یکی از مقاصد گردشگری محبوب بین جهانگردان، به ویژه توریست های ایرانی می باشد، دارای شهر بسیار زیبایی است که هر یک جاذبه های گردشگری و دیدنی منحصر به فرد خود را دارند. یکی از شهر های توریستی این کشور اولیانوفسک است که در واقع زادگاه شخص بزرگی به نام ولادیمیر لنین می باشد. خانه لنین که یک خانه معمولی نبوده و دارای خصوصیات جالبی می باشد، به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اولیانوفسک شناخته شده است و ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خانه لنین پرداخته و اطلاعاتی در رابطه با آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در ابتدا شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ولادیمیر لنین چه کسی بوده و چرا خانه او امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تور اولیانوفسک تبدیل شده است. در جواب این سوال باید بگوییم ولادیمیر لنین، تئوریسین و یک فرد انقلابی روسی بود که دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی (شوروی) را بنیان گذاری کرده و در انقلاب سال 1917 روسیه، رهبر انقبلابیون بوده است.

لنین شخصیت بی نظیر و استثنایی داشته به طوری که همچنان به رهبر محبوب روسیه شهرت دارد. او با وجود قدت بسیاری که در سال های رهبری خود بر شوروی داشت (1922 میلادی)، خانه چوبی و ساده ای را برای اقامت خود انتخاب کرده بود. این خانه بیشتر شبیه به یک کلبه چوبی سبز رنگ است و بر سردر آن تابلویی وجود دارد که مشخصات لنین بر روی آن حک شده است.

گردشگران تور روسیه خوب است بدانید که در محوطه خانه لنین، مجمسمه ای نیز از این شخص وجود دارد. همچنین گفتنی است که خانه لنین در میان باغی سرسبز و زیبا واقع شده و گردشگران می توانند در زمان بازدید از این کلبه چوبی، از محوطه زیبای آن نیز لذت ببرند. در آخر پیشنهاد می کنیم که اگر قصد سفر با تور اولیانوفسک را دارید، بازدید از خانه لنین را در برنامه سفر خود قرار دهید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود