باغ استوایی نانگ نوچ

0 3,771

تایلند کشوری گردشگری بوده که دارای اماکن تفریحی زیادی است. سالانه توریست های زیادی به این کشور رویایی و بزرگ جذب می شوند تا سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنن. پاتایا یکی از شهرهای معروف و بزرگ کشور تایلند است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد. یکی از مشهورترین این جاذبه ها باغ استوایی نانگ نوچ است، این باغ در 18 کیلومتری جنوب شهر پاتایا بوده و دسترسی به آن بسیار راحت است. مساحت تقریبی این باغ عظیم 500 هکتار می باشد که برای دیدن از تمام نقاط و زیبایی های این باغ با شکوه بهتر است از دوچرخه استفاده کنید تا به آسانی از زیبایی های بی نظیرش لذت ببرید.

باغ استوایی نانگ نوچ دارای انواع گونه های گیاهی و درختان کوچک و بزرگ می باشد که می توان به معروف ترین آن ها: گل ارکیده و نخل های تایلندی اشاره کرد. به همین خاطر این باغ مورد استفاده علمی نیز قرار می گیرد. فضای سرسبز همراه با درختان گوناگون با شکل های مختلف و گل های رنگارنگ این باغ را بسیار دلنشین و زیبا کرده است. گردشگران عزیز تور تایلند برای سپری کردن ساعاتی آرام و خاطره انگیز این باغ را فراموش نکنند. بجز کرایه دادن دوچرخه نمایش ها و تئاترهای زیادی هم در این باغ اجرا می شود که مورد توجه زیادی قرار می گیرند و بین اهالی منطقه و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

از این نمایش ها می توان به نمایش فیل ها که از فیل های آموزش دیده با لباس های مخصوص زرق و برق دار استفاده می شود اشاره کرد، همچنین نمایش ورزش های رزمی موی تای تایلندی که ورزشی مشهور و مورد پسند این کشور است نیز به نمایش در می آید. باغ استوایی نانگ نوچ که روزانه میزبان تعداد زیادی توریست و حتی اهالی این منطقه می باشد در تمام طول هفته از ساعت 9 صبح تا 17 عصر درهایش به روی عموم باز است.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود