مهران مدیری کرونا گرفت و بستری شد

0 4,368

مهران مديرى به دليل ابتلا به بيمارى كرونا، در يكى از بيمارستانهاى تهران بسترى شد.

سینمادیلی: مهران مديرى به دليل ابتلا به بيمارى كرونا، در يكى از بيمارستانهاى تهران بسترى شد.

مديرى در اين ايام ،مشغول ضبط برنامه تلويزيونى دورهمى و همچنين بازى در سريال «خاتون» بود كه متاسفانه از دو روز پيش با بروز علائم بيمارى ،تحت درمان قرارگرفت و امروز نيز با نظر پزشكان بسترى شد.

بیوگرافی و تصاویر مهران مدیری

مهران کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.مهران مدیری و پسرش

مدیری و پسرش فرهاد

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

 مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود. در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد. مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا میکنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری مینشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه میشود. برنامه دورهمی در سه فصل ساخته و از شبکه پنج روی آنتن رفت، به گفته عوامل مجموعه دورهمی ساخت سری چهارم این مجموعه در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز تصمیمی برای این کار گرفته نشده است.

مهران مدیری

مهران مدیری  در دورهمی

زندگی شخصی مهران مدیری

 مدیری از پدر و مادری اراکی در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام میدان بروجردی در آسیاب دولاب به دنیا آمده است، مهران فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. آقای مدیری سالهاست ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد میباشد.مهران مدیری و دخترش

مهران در کنار دخترش شهرزاد

رامبد جوان در برنامه دورهمی

رامبد جوان و مهران مدیری در برنامه دورهمی

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود