زندگی خصوصی نگار جواهریان و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 250

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد.

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان (متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.

تصویر

تحصیلات

بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.

خانواده

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند. پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

تصویر

شروع بازیگری

بازیگری را از سن ۱4 سالگی با تئاتر شروع کرد. از همین نمایش ها در سن ۱۹ سالگی در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم (سال ۱۳۸۰) در نقش مریم بازی کرد و با این نقش بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرد.

اولین سریال تلویزیونی نگار جواهریان

نگار جواهریان در سال 80 در اولین تجربه تلویزیونی اش مقابل دوربین سریال باران عشق به کارگردانی احمد امینی و فریدون حسن پور رفت اما دخشش او در دنیای تلویزیون با سریال زیر تیغ بود.

تصویر

ازدواج با رامبد جوان

خبر ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان که در ابتدا شایعه بنظر می رسد با انتشار عکس های دو نفره جدی تر شد و در نهایت خبر رسید در سال ۹۵ این دو در کشور یونان با حضور چند بازیگر و شخصیت هنری شاخص با یکدیگری ازدواج کردند آنها در کانادا صاحب فرزند شدند. نام فرزند رامبد جوان «نوردخت» می باشد. رامبد جوان قبل از نگار جواهریان دوبار ازدواج ناموفق داشته است، این دو در فیلمی بنام پریدن از ارتفاع کم در سال ۹۳ درست بعد از طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی با یکدیگر همکاری کردند.

تصویر

حواشی

حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می شود» باعث واکنش های شدید مردم در فضای مجازی و چهره های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد. در نهایت و در ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان، در کشور کانادا متولد شد. پیشتر رامبد جوان در مصاحبه ای اعلام کرده بود که برای اکران فیلم قانون مورفی به مونترآل کانادا سفر نکرده است، اما همزمان با سفرش، این فیلم نیز به نمایش گذاشته می شود.

تصویر

چاپ کتاب

جواهریان تا به حال چندین نمایشنامه کوتاه «به نام های شب»، «همینه» و «این مشکل شماست» از هارولد پینتر ترجمه کرده است اما هیج وقت آثار خود را به چاپ نرساند، تنها کتابی که از او منتشر شده است نمایشنامه خیانت، باز هم نوشته هارولد پینتر است که آن را به صورت مشترک با «تینوش نظم جو» توسط نشر نی و در قالب مجموعه «دور تا دور دنیا» به چاپ رسانده است

دوبله

نگار جواهریان فیلم کمپ ایکس ری ۲۰۱۴ یه جای کریستین استوارت حرف زده هست.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود