زندگی خصوصی آیتک جاوید نژاد و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 440

آیتک جاویدنژاد متولد 9 مهر در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی آیتک جاوبد نژاد

آیتک جاویدنژاد فرزند مهداد، معمار و طراح دکوراسیون معروف، متولد 8 مهر 1372در تهران است. خانواده پدری ایشان تقریبا همه معمار هستند.

تصویر

خانواده

پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر هم دارد.آیتک جاویدنژاد به زبان انگلیسی مسلط است. یکی از معماری های برجسته پدر آیتک طراحی مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران است.آیتک جاویدنژاد می گوید: با توجه به معمار بودن اکثر اعضای خانواده شرایط معمار شدن برای من نیز فراهم بود اما مسیر دیگری را انتخاب کردم.

تصویر

تحصیلات

آیتک جاویدنژاد کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه را دارند. ابتدا آموزش های بازیگری را در یک دوره کلاس های آموزشی مسعود کیمیایی که به صورت آزاد برگزار شد، گذرانده است .

شروع فعالیت در سینما

آیتک جاویدنژاد بازیگری را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال 1394 آغاز کرد.

تصویر

آیتک جاوید نژاد درسریال هم گناه

آیتک جاویدنژاد در مجموعه خانگی هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در کنار سوپراستارهای سینمای ایران از جمله پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و … به ایفای نقش پرداخته است.

فعالیت در مدلینگ

هرگز فعالیتی در زمینه مدلینگ نداشته و این برداشت اشتباه به خاطر فعالیت های ورزشی و ارتباط رشته تحصیلی ایشان به وجود آمده است. تیترهای فضای مجازی مبنی بر مدل بودن خانم جاویدنژاد دروغ و فقط برای جلب مخاطبان می باشد.

تصویر

ازدواج

آیتک جاوید نژاد هنوز ازد.واج نکرده و مجرد می باشد.

علاقه به ورزش

از 6 سالگی ورزش حرفه ای رو شروع کردم و در اون زمان اسکیت حرفه ای انجام می دادم تا 14 سالگی. 2 سال هم ورزش پاتیناژ (اسکیت روی یخ) رو انجام دادم چون بسیار شبیه به اسکیت بود و یادگیری اش برام بسیار آسان بود. بعد از اون بدنسازی و کراس فیت رو به صورت حرفه ای دنبال کردم و این دو ورزش تا به امروز همراه من بودند.

تصویر

تغذیه سالم

به تغذیه سالم و ارزش غذایی اهمیت زیادی می دهم ولی این به معنی داشتن رژیم غذایی برای لاغر ماندن نیست، منظورم استفاده آگاهانه از مواد غذایی مفید و مورد نیاز بدن است. اطلاعاتم در این زمینه باعث شده گاهی به دوستان و آشنایان در زمینه ورزش و رژیم غذایی کمک کنم و خب تغییر و خوش حالی آن ها را می بینم خیلی خوش حال می شوم. سلامتی جسم و روح قسمت مهمی از زندگی یک فرد است و باید به آن اهمیت داد.

اینستاگرام آیتک جاویدنژاد

پیج شحصی و اینستاگرام وی با آیدی زیر فعال است، البته چند پیج فیک و طرفداری نیز به نام این هنرمند خوش آتیه کشورمان باز شده که همین آیدی زیر پیج اصلی می باشد که فالورهای قابل توجهی نیز دارد. aitak-javidnejad

تصویر

کشف حجاب و مهاجرت

آیتک جاویدنژاد در اواخر مرداد 1399 با پایان یافتن پخش سریال هم گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد کشف حجاب کرده و به شبکه ماهواره ای دی دی تیوی پیوسته است.

تصویر












منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود