زندگی خصوصی بهروز شفیعی و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 433

بهروز شُعِیبی (زادهٔ ٢٥ شهریور ۱۳۵۸ در مشهد) هنرپیشه و کارگردان ایرانی است.

بیوگرافی بهروز شفیعی

بهروز شعیبی متولد 25 شهریور 1358 در مشهد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او در فیلم های مختلف، نقش های مختلفی را از جمله کارگردان، هنرپیشه، دستیار کارگردان و برنامه ریز داشته است.

تصویر

شروع فعالیت

بازیگری حرفه ای را از سن 17 سالگی شروع کرد. اولین بار در سریال بازگشت پرستوها بکارگردانی ابوالقاسم طالبی ایفای نقش کرد ، آتیلا پسیانی که مسئولیت انتخاب بازیگران فیلم آژانس شیشه ای را برعهده داشت او را سال 76 وارد این فیلم کرد.

شهرت

بازی بهروز شعیبی در سریال طلا و مس سال 87 در نقش سیدرضا گل کرد و نامش را بر سر زبانها انداخت ولی اوج محبوبیت او با سریال تنهایی لیلا بکارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 94 بود.

تصویر

شروع کارگردانی

فیلمسازی را از سال 1388 وقتی 30 ساله بود با فیلم پیش خواهد آمد شروع کرد سپس مدتی فیلم کوتاه ساخت تا اینکه با فیم دهلیز سال 91 کار متفاوتی کرد اوج کار وی در قامت کارگردانی فیلم سینانور سال 94 بود سپس فیلم دارکوب و مجموعه نمایش خانگی گلشیفته در سال 96 نشان داد او یکی استعداد بی نظیری کارگردانیست

فعالیت تبلیغاتی

علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون ، بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۲، فیلم تبلیغاتی محمد باقر قالیباف را برای انتخابات ریاست جمهوری کارگردانی کرده است.

تصویر

ازدواج

بهروز شعیبی با فاطمه کمالی از گریمور های سینما و تلویزیون ازدواج کرده است این زوج هنرمند صاحب یک فرزند پسر بنام هاتف هستند.

تصویر

بازیگران مورد علاقه

حضور در کنار بازیگران بزرگی چون رضا کیانیان، پرویز پرستویی و آتیلا پسیانی در آژانس دوستی خودش یک جوری در ذهن من ماند و کلاس آموزشی خوبی برای من بود.

تصویر

سینماگران تاثیرپذیر

اگر بخواهم صادقانه بگویم، در سینمای ایران یک کارگردان است که طولانی مدت یا متفاوت کار کرده و در فرم های متفاوت از یک کیفیت نسبی همیشه برخوردار بوده و آن شخص به نظر من آقای مهرجویی است. مهرجویی نمونه خوبی برای کارگردانی است. آقای مهرجویی فیلم «پری» را یکجور می سازد. درست در همان نزدیکی «سارا» را طور دیگری می سازد و این دوتا دو حرف متفاوت را می زنند با «بانو» هم همین طور.

تصویر

جوایز

  • سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دهلیز
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی مجموعه های تلویزیونی از شانزدهمین جشنواره حافظ برای فیلم پرده نشین
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دارکوب

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود