زندگی خصوصی رویا میر علمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,087

رویا میرعلمی متولد 10 شهریور 1357 در قزوین بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینماست.

بیوگرافی رویا میر علمی

رؤیا میرعلمی (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر فعالیت های او در حوزه تئاتر است.

تصویر

بازیگر شدن

من طراحی صحنه در دانشگاه خواندم ، چون خانواده من با بازیگری مشکل داشتند ، خواستم آبرو داری کنم. به مرور به سمت بازیگری رفتم و قول دادم که فقط تئاتر بازی کنم که کسی متوجه نشود ، تا اینکه در تلویزیون بازی کردم و خانواده خیلی خوشحال شدند حتی بسیاری از بستگان این رشته را دنبال کردند.

شروع فعالیت

اولین بار با سریال حیرانی در سال 1390 وارد تلویزیون شد سپس یک سال بعد در سریال پرطرفدار زمانه بازی کرد و چهره اش شناخته تر شد اما در سال 94 با حضور در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید. در فصل یک و دو سریال لیسانسه ها نیز حضور تاثیر گذاری داشت.

تصویر

علاقه به ورزش

رویا میرعلمی به ورزش کردن علاقه خاصی ئارد و به شدت فوتبالی بوده و می گوید خانوادگی طرفدار استقلال هستند.

ازدواج

رویا میرعلمی چندین سال است که ازدواج کرده است . همسرش حسین کیانی نام دارد که از کارگردانان تئاتر است .وی در خصوص آشنایی شان می گوید : بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود. این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام کارن هستند.

تصویر

بیوگرافی حسین کیانی

حسین کیانی متولد سال 53 در ملایر، نمایشنامه نویس و کارگردان است. فعالیت جدی او در عرصه تئاتر با نویسندگی و کارگردانی است، او فعالیت جدی در نوشتن و تالیف کتاب نیز دارد و تا بحال از او سه جلد کتاب بنام های بیداری خانه نسوان، همسایه آقا و پنهان خانه پنج در و واقعه در مجلس سودابه خوانی منتشر شده است.

تصویر

آشپزی کردن

آشپزی کردن را خیلی دوست دارم و اگر تعریف از خود نباشد آشپزیم خیلی خوب است . تا به امروز محال بوده کسی دستپختم را تجربه کند و فرصت بعدی را از دست بدهد، تخصصم در دست کردن قیمه نثار و خوردن قورمه سبزی است.

آسیب دیدگی

من خیلی در تئاتر صدمه دیدم ، پسرم همیشه میگه مامان تو چرا اینقدر مصدوم میشی؟ یک فوتبالیست اینقدر مصدونم نمیشه. سال ۹۲ در تئاتر شوره زار پای من بین میله های داربست گیر کرد و از ۱۱ ناحیه پای من شکست حتی تمام اعصاب پای من قطع شد. بعد از عمل جراحی مچ پای من حسی نداشت.

تصویر

بزرگ ترین تفریح مشترک با کارن

بزرگ ترین تفریح ما بازی کردن است. در منزل تفنگ بازی و دزد و پلیس بازی می کنیم و پیوسته هم من دزد می شوم و کارن پلیس. (می خندد) گهگاهی به شهربازی می رویم. فوتبال هم جزو علایق کارن است که با پدرش بازی می کند. کلا من پایه همه برنامه ریزی های کارن می باشم و در پاسخ پیشنهادهایش پیوسته می گویم: «باشه من پایه ام.» (می خندد)

کارن: با مامان و بابا تفنگ بازی می کنم. دزد و پلیس بازی را هم خیلی می پسندم. بعضی وقت ها هم توپ بازی و فوتبال بازی می کنیم که خیلی کیف دارد.

چرا کارن !

من اسم کارن را انتخاب کردم. چون هم اسم کمیابی بود و هم سال ها پیش اجرای پیانویی از کارن همایونفر دیده بودم که هنوز بعد از سالها مجذوب هنرنمایی اش هستم و همین باعث شد اسم پسرم را کارن بگذارم.

تصویر

فوبیا گربه

فوبیای وحشتناک به گربه دارم ، نمی دانم چرا همیشه سر راه من سبز می شود. حتی صحنه تئاتر هم گربه آمد که من دوبار باید می رفتم دیالوگ می گفتم ، اما به خاطر گربه نرفتم.

بهترین خصلت

اطرافیان لطف دارند و مرا مهربان می دانند. من در زندگی فقط سعی می کنم خود را برتر از دیگران ندانم و این را وظیفه خود می دانم.

حمله دزد با چاقو

با خودروی شخصی ام در محدوده فاطمی در حال تردد بودم که در یک لحظه مرد جوانی به سمت خودروام یورش برد و با کاغذی را که روی آن نوشته بود اگر جیغ بزنی با کارد می زنمت را به شیشه خودرو چسبانده بود تلاش کرد تا با ترساندن من لوازم مرا به سرقت ببرد. جیغ های من این دزد را غافلگیر کرد و در حالی که دستپاچه قصد فرار داشت توسط پلیس که در همان نزدیکی بود دستگیر شد.

تصویر

جوایز

    • کاندید بهترین بازیگر زن در پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم «بخش مردمی» برای بازی در سریال لیسانسه ها

 

    • جایزه بهترین بازیگر زن کمدی از هجدهمین جشنواره حافظ

 

    • کاندید بهترین بازیگر زن در کانون منتقدان تئاتر ایران سال ۹۶ برای بازی در نمایش مضحکه شبیه قتل

 

    • کاندید بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ناسور

 

    • جایزه دومین بازیگری زن برای بازی در نمایش جان گز از پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

 

    • جایزه اول بازیگری برای نمایش زمان لرزه ازبیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

 

    • جایزه اول بازیگری تله تئاتر بچه های من بچه های آفریقا از بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

 

    • جایزه سوم بازیگری برای نمایش رژیسورها نمی میرند از نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

 

    • هفت بار کاندیدای بهترین بازیگر تئاتر در جشن بازیگر خانه تئاتر برای نمایش های تکیه ملت، بیداری خانه نسوان، همسایه آقا، همه فرزندان خانم آغا، ورود آقایان ممنوع، شایعات

 

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود