زندگی خصوصی آرزو نبوت و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,070

عکس های اینستاگرام آرزو نبوت بیوگرافی آرزو نبوت بازیگر زن ایرانی آرزو نبوت بازیگر ایرانی زاده 12 مهر سال 1362 در شهر اراک است.

بیوگرافی آرزو نبوت

آرزو سادات نبوت متولد 12 مهر 1362 در اراک ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است در یک خانواده پنج نفری بدنیا آمد، دو خواهر دارد علاوه بر هنر بازیگری در حرفه مدلینگ عکاسی نیز فعالیت کرده است.

تصویر

شروع فعالیت

شروع فعالیت آرزو نبوت اززمان دانشجویی بود که فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. آرزو نبوت در دنیای تئاتربسیار توانا است و در آثاری هم که در تلویزیون پخش شد توانست به موفقیت برسد. آرزو نبوت در سریال کیمیا و علی البدل در نقش های کوتاهی حاضر شد.

تصویر

نحوه بازیگر شدن

او درباره نحوه بازیگر شدنش در مقابل دوربین تلویزیون میگوید که در فروردین سال ۹۵ زمانی که برای اجرای تئاتر ساعت ۲۰ در تالار شهر حضور داشتم آقای احمد مهرانفر و محسن تنابنده برای دیدن این نمایش آمده بودند و بازی من را نگاه کردند و از نقش من خوششان آمد و من را برای بازی در نقش پریوش در سریال علی البدل انتخاب کردند.

سایر فعالیت های آرزو نبوت

آرزو نبوت در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و گاهی عکاسی نیز می کند. آرزو نبوت علاقه بسیار زیادی به ترانه سرایی و نویسندگی دارد. او همچنین در امور خیریه نیز فعال است.

تصویر

ازدواج

از وضعیت ازدواج و همسر آرزو نبوت اطلاعات دقیقی در دست نیست.او می گویند که مشغله های بازیگری اش زیاد است و نمی توانم فعلا به ازدواج می کنم.

اهمیت دادن به لباس

لباس عنصری است که به بازیگر کمک می کند که کاراکتر خود را بشناسد و با آن ارتباطی نزدیک تر برقرار کند گاهی اوقات در طراحی لباس نشانه ها و مفاهیمی نهفته است که کارگردان درصدد است به وسیله آن مخاطب را از اوقعیت پشت پرده نمایش آگاه کند.

تصویر

پیشنهادات برای مد

مد از نظر من ارائه سبک پوشش با رعایت مسائل زیبایی شناسانه و هم چنین توجه به ریتم و هماهنگی رنگ است. با وجود آن که مردم بنا بر موقعیت و شرایط اجتماعی خود از لباس استفاده می کنند؛ این امکان را دارند که مطابق با مد روز پیش بروند.

ترانه سرایی

علاقه بسیار زیادی به ترانه سرایی و نویسندگی دارم و چندین کتاب را در حال حاضر نوشتم ولی هنوز به مرحله نشر نرسیده است.او همچنین در امور خیریه نیز فعال است.

سفیر

از آنجایی که به عنوان سفیر اهدای عضو مشغول فعالیت هستم در مراسماتی که صرف امور خیر و خیریه شد حضور دارم امیدوارم روزی برسد که کسی بیمار نشود .

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود