زندگی خصوصی مهسا مهجور و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,239

مهسا مهجور از هنرپیشگان تئاتر ایران است.

 

بیوگرافی مهسا مهجور

مهسا مهجور بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در ۱۸ اسفند ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس جامعه شناسی از “دانشگاه علامه طباطبائی” و رشته بازیگری تئاتر از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما می باشد.

تصویر

خانواده

در خانواده هنری به دنیا آمده و پدرش “مسعود مهجور” از مدیران تولید با سابقه ایران است که علاوه برآن در زمینه بازیگری نیز تجربه چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

تصویر

ازدواج و دخترش

مهسا مهجور چند سالیست با همسرش بنام ایرج ازدواج کرده که ثمره این زندکی دختری بنام لنیا متولد تیر 1395 می باشد.

تصویر

کلاس بازیگری

مهسا مهجور بصورت جدی در سال 1372 در 19 سالگی از مدرسه صدا و سیما دیپلم بازیگری گرفت.

شروع بازیگری

خانم مهجور علاوه بر تعلیم و رهنمون های پدرش از کودکی ،از شاگردهای گلاب آدینه و عضو گروه تئاتر «مروارید» می باشد که بیشترین فعالیتش در زمینه تئاتر و اجرای نمایش و نمایشنامه خوانی می باشد. با بازی در سریال هایی چون روز رفتن, خواستگاران, همه بچه های من و فرزندان ایران و … وارد قاب تلویزیون شد.

تصویر

ورود به سینما

مجری مسابقه راز سیب در کارنامه هنری خود بازی در چند فیلم سینمایی را ثبت کرده و در فیلم های سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل, دوشیزه ساخته محمد درمنش, و آرامش در میان مردگان ایفای نقش کرده است

تدریس و مدرس بازیگری

او در حال حاضر به تدریس در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر اشتغال دارد و علاوه بر آن بیشتر در زمینه تاتر کار میکند.

تصویر

شهرت با راز سیب

سال 1374 با اجرای مسابقه دیدنی راز سیب دیده شد که اجرای پرتحرک خود در این مسابقه را مدیون سال ها فعالیت در رشته دفاع شخصی و تکواندو می باشد فرهاد جم بازیگر باسابقه تلویزیون نیز در این برنامه مجری بود.

دوستان صمیمی

رابعه اسکویی و فقیهه سلطانی از دوستان صمیمی خانوم مهجور می باشند.

تصویر

فعالیت های دیگر

ورزشکار و تکواندوکار و مسلط زبان های انگلیسی و نواختن ساز دف تسلط دارد. وی عضو هیچگونه سایتی نمی باشد. بلکه صرفاً یک تشابه اسمی است. او در حال حاضر به تدریس در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر اشتغال دارد.

درخشش در مسکو

خانم مهجور سال 1385 در کشور روسیه موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره آثار کلاسیک روس (لوبنیا) برای بازی در نمایش دونفره جنایات و مکافات شد.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود