زندگی خصوصی نسرین نصرتی و همسرش + عکس های جداب و دیدنی

0 4,180

نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

 

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، ابتدا منشی صحنه بود اما بعد ها به بازیگری روی آورد. مهم ترین کاراکتر نسرین نصرتی، کماکان نقش فهیمه در پایتخت است.

تصویر

شروع بازیگری

حضورش در عرصه بازیگری بصورت کاملا اتفاقی صورت گرفت به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 بعنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.

اولین تجربه هنری

بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دسیتار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.

تصویر

شهرت با پایتخت

ایشان در سال 1391 وقتی 36 ساله بود در پایتخت 2 وارد در نقش فهیمه وارد داستان شد که به شدت مورد توجه قرار گرفت و شهرت هنری اش از اینجا شروع شد وی برای این سریال از جش حافظ سال 95 برنده بهترین بازیگر زن کمدی شد.

تصویر

فهیمه پایتخت

شاید سالی یک بار یک تئاتر بازی کنم. بازی در هر کاری و پرکاری دغدغه من نیست. ولی من فهیمه را با اعتقاد و علاقه قلبی بازی کردم. در این سریال احساس می کردم نقش یک زن قدرتمند را بازی می کنم. زنی که بین برادرش و شوهرش یک رابطه متناسب برقرار می کند و دلش نمی خواهد خیلی چیزها خراب شود.

به نظر من فهیمه زنی فهیم و قدرتمند بود و مردم چنین زن هایی را دوست دارند. فهمیه زنی راسخ است و در بیشتر قسمت هایی که حضور دارد، زنی قدرتمند نشان داده می شود؛ به ویژه در دافعه هایی که دارد یا جدل هایی که می کند. فهیمه ادعاهایی دارد که روی آنها پافشاری می کند و حتی جاهایی مقابل نظر بقیه می ایستد و اعتراض هایی هم می کند.

ازدواج و به دنیا آمدن دختر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال ۸۸ با سام پاک پیکار که در حوزه هنر کار نمی کند و تنها به کار همسرش علاقه دارد ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از ۱۰ سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد. این زوج در آبان سال ۹۵ صاحب یک دختر بنام سوفی شدند.

تصویر

حمایت همسر

همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای اش در مورد هنر نیست اما او مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دار همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم او بهترین مشاورم است و بی تردید اگر لطف و حمایت های او نبود، نمی توانستم به بازیگری ادامه داده و پرتوان کارم را انجام دهم.

تصویر

عاشق کار خوب

خوبی کردن باعث لذت می شود. همیشه وقتی کار خوبی انجام می دهید، نتیجه آن را دریافت می کنید. من و همسر برادرم در زندگی واقعی بسیار شبیه به (هما و فهمیه) هستیم. من همسر برادرم را مثل خواهرم دوست دارم و رابطه خوبی با او دارم. من اعتقاد دارم که روابط درست همیشه آرامش به همراه خود می آورد.

تصویر

اینستاگرام نسرین نصرتی

خانم نصرتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از 150 هزار دنبال کننده دارد و تاکنون بیش از 50 پست در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. برای دنبال کردن او به پیج او nasrinnosrati_official@ در اینستاگرام مراجعه کنید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود