زندگی خصوصی سیبل جان و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

0 12,008

سیبل جان (جانگؤره) (به ترکی استانبولی: Sibel Can) یک خواننده محبوب سبک موسیقی پاپ و موسیقی آرابسک اهل ترکیه است. سیبل جان به عنوان یکی از موفق‌ترین و مشهورترین و از پرطرفدارترین خوانندگان در ترکیه شناخته می‌شود.

بیوگرافی سیبل جان

سیبل جان با نام اصلی سیبل جانگور به انگلیسی Sibel Can در 1 اوت 1970 در استانبول، ترکیه متولد شد. او دارای اصالت کولی و یک خواننده محبوب سبک فولک پاپ اهل ترکیه است. قد او 170 سانتیمتر است.

تصویر

شروع فعالیت

او در سن ۱٤ سالگی به رقص اورینتال و یا عربی علاقه مند شد و برای اولین بار در برنامه هایی که پدرش همراه خواننده ها در خارج از کشور اجرا می کردند رقص عربی اجرا کرد . او در کار رقص بسیار عالی بود و بدین ترتیب بسیار مشهور شد. او به مدت سه سال به رقاصگی ادامه داد و به عنوان یکی از بهترین رقاص های ترکیه شناخته شد.

خوانندگی

اصلی ترین هدف سیبل خوانندگی بود و در این مورد هم اولین کسی که دستش را گرفت پدرش بود و در این میان از دوستان پدر که هنرمندان معروفی نیز در بین آنها یافت میشد آموزش خوانندگی دید و این بار برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ در کازینو ماکسیم به عنوان خواننده روی صحنه رفت و کار خود را شروع کرد. صدای خوب و پرفورمانس عالی او باعث شد که این کار را ادامه بدهد.

تصویر

آلبوم اول

اولین آلبوم سیبل جان را صدای ماندگار ترکیه یعنی اورهان گنجه بای (خواننده بسیار معروف سبک ارابسک ترکیه) آماده کرد. یکی از دلایل شهرت باور نکردنی سیبل جان کار کردن با حرفه ای ها بود. او که تعداد بسیار طرفدارانش در آلبوم چهارم او را تبدیل به خواننده شماره یک ترکیه کرد، در اکثر ترانه هایش پیرو سبک آرابسک بود ولی به مرور زمان یعنی بعد از ۱۹۹٥ سبک خود رابه پاپ تبدیل کرد.

تصویر

محبوبیت

در سال 1997 آلبوم پادشاه که شعر و موزیک آنها کار سردار اورتاچ بود را روانه بازار کرد و به اوج مجبوبیت در ترکیه و آذربایجان رسید. او به خاطر این آلبوم صاحب چندین جایزه موزیک نیز شد.

بازیگری

با سریال بریوان Berivan هنر خود در بازیگری را نیز به همگان ثابت کرد، در سال 2017 در سریال باغچه ی عشق بازی کرد که موفقیت چندانی نداشت. سیبل جان در بسیاری از فیلمهای تبلیغاتی هم بازی میکنه و بسیار مورد علاقه مردم هست.

تصویر

ازدواج اول

سیبل جان در سال 1988 با هاکان اورال ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک پسر به نام انگین جان و یک دختر به نام ملیسا بود، این دو در سال 1999 از هم جدا شدند.

تصویر

ازدواج دوم

در دومین تجربه خود سال 2000 با Sulhi aksut ازدواج کرد که این زندگی هم در سال 2010 با وجود بدنیا آمدن یک پسر بنام امیر به طلاق ختم شد.

تصویر

صاحب طرفدار در ایران

سبیل جان در کنار خوانندگانی چون ابراهیم تاتلیسس، ماهسون کرمزی گول، امراه اردوغان، تارکان، احمد کایا و ابرو گوندش از جمله هنرمندان خاطره ساز جوانان قدیم ایرانی می باشد.او در ایران با نام سیبل کن شناخته می شود.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود