زندگی خصوصی شهره صولتی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 9,329

فاطمه صولتی با نام هنری شُهره (زاده ۱۴ دی ۱۳۳۷ در تهران)، خواننده و بازیگر ایرانی است. او همچنین خواهر شهرام صولتی است. شهره در ۱۴ دی سال ۱۳۳۷ در محله سرچشمه در تهران متولد شد. نام اصلی او فاطمه صولتی است.

بیوگرافی شهره صولتی

شُهره صولتی (زاده ۱۴ دی ۱۳۳۷) خواننده و بازیگر ایرانی است. او همچنین خواهر کوچکتر شهرام صولتی است.، در نواختن پیانو تبحر خاصی دارد از مشهد بعنوان شهر مورد علاقه خود نام می برد.

تصویر

خانواده و شروع

نام اصلی او فاطمه صولتی است. شهره ۷ سال داشت که از علاقه خود به موسیقی مطلع شد و با حمایت خانواده اش به هنرستان عالی موسیقی رفت تا با موسیقی آشنایی بیشتری پیدا کند. فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی در ایران است و در نواختن پیانو تبحر خاصی دارد، برادر بزرگ اش شهرام نیز از خوانندگان نامی لس آنجلس نشین است. او به ملکه صحنه ها نیز معروف است.

تصویر

شهرت

شهره در ۱۵ سالگی، وارد دنیای هنر شد و خوانندگی را پیشه خود کرد. نخستین ترانه او دختر مشرقی با شعری از منصور تهرانی و آهنگ محمد شمس بود.

تصویر

بازیگری

شهره چندی بعد وارد دنیای سینما شد و به همراه داریوش اقبالی در فیلم فریاد زیر آب بازی کرد. سپس در بادام های تلخ بازی می کرد که بعلت انقلاب ناتمام ماند.

مهاجرت

در سال 1357 از ایران به مقصد آمریکا مهاجرت کرد، او ابتدا در نیویورک زندگی می کرد و بعد مدتی زندگی جدیدی تشکیل دارد و به شهر لس آنجلس نقل مکان کرد.

نخستین آلبوم

نخستین آلبومی که در خارج از کشور منتشر کرد آلبوم طلسم بود. در سال 1367 به شهر لس آنجلس رفت و برای همیشه در این شهر ماندگار شد. به او القاب زیادی مانند ملکه صحنه ها، ملکه موزیک ایران و شیطونک شهر آواز داده اند.

ازدواج و طلاق

شهره صولتی در طول اقامت خود در نیویورک با خسرو نايبی ازدواج کرد و صاحب دختری بنام طناز شد زندگی زناشویی شهره در نهایت به طلاق منجر شد و سالهاست تنها زندگی می کند و می گوید اصلا هم قصد ازدواج ندارد.

تصویر

زوج هنری

برادرم شهرام صولتی زودتر از من خوانندگی را شروع کرد بعد باهم دو صدایی خواندیم، من ساز اصلی ام پیانو و فلوت هست و شهرام هم ویولن می زند.

تصویر

فعالیت در ترکیه شهره صولتی

شهره صولتی مدت هاست بین لس انجلس و ترکیه در رفت آمد است و در این شهر کمپانی تولید موسیقی و برگزار کنسرت دارد و به خوانندگان ایرانی و خارجی در برگزار کنسرت خدمات می دهند.

کنسرت دبی

شهره در سال ۲۰۰۸ کنسرتی در دبی داشت و در آن ترانهٔ خلیج فارس را اجرا کرد و باعث شد که او هرگز اجازه ورود به این کشور را نداشته باشد.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود