زندگی خصوصی مورات بوز و همسرش +عکس های جذاب و دیدنی

0 422

مراد بز (به زبان ترکی استانبولی: Murat Boz؛ زادهٔ ۷ مارس ۱۹۸۰) خواننده پاپ و هنرپیشه اهل ترکیه است. وی در شهر کارادنیز ارغلی در کرانه دریای سیاه به دنیا آمد. او هم‌اکنون در استانبول زندگی می‌کند.

بیوگرافی مورات بز

مورات بوز متولد 7 مارس 1980 در ترکیه، خواننده است فارغ التحصیل رشته آواز از دانشگاه Bilgi استانبول و موسیقی جاز از دانشگاه فنی می باشد با همخوانی شروع کرد و حالا ترانه سرا و خواننده پاپ می باشد. قد او 188 سانتیمتر است.

تصویر

خانواده

مادرش عایشه ندرت و پدرش جفر بوز هستند. پدرش اصالتا از ترک های اهل قبرس و مادرش از ترک های ساکن لندن بود. او یک برادر بزرگتر به نام علی دارد.

شروع فعالیت

مورات بوز تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهر کارادنیز ارغلی به پایان رساند، او در سال 1996 برای ادامه تحصیل در یک هنرستان به استانبول رفت در همان زمان به عنوان یک خواننده مبتدی در استودیو های مختلف به کار پرداخت.

تصویر

دانشگاه و بهترین خواننده مرد

او در سال 1998 در سن 18 سالگی در یک مسابقه ملی که توسط روزنامه ملیت برگزار شده بود به عنوان بهترین خواننده مرد تک خوان برنده شد. وی در سال 1999 موفق به دریافت بورسیه از دانشگاه بیلگی استانبول شد و در رشته موسیقی جاز به تحصیل پرداخت. وی تا سال 2003 در آن دانشگاه مشغول به تحصیل بود و پس از آن وارد دانشگاه صنعتی استانبول شد.

اولین تک آهنگ

مورات بوز در سال 2004 با شرکت در کلیپی از نیل کارا ایبراهیم گیل پا به عرصه هنر گذاشت. یک سال بعد او در آهنگ یالان گروه هپسی به عنوان خواننده شرکت کرد و سرانجام در سال 2006 نخستین تک آهنگ خود بنام عشق را پیدا نمی کنم را به بازار عرضه کرد.

تصویر

اولین آلبوم

در سال 2007 اولین آلبوم خود با نام ماکسیمم را به بازار عرضه کرد که موفقیت زیادی برای او به همراه داشت، در سال 2008 او آلبوم استودیویی شانس را منتشر کرد که موفقیت دیگری برای او به حساب می آمد. او در سال 2011 سومین آلبوم خود را منتشر کرد.

تصویر

بازیگری

برادرم 1 و 2 از فیلم هایی هستند که مورات بوز در کنار بوراک اوزچیویت در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج

مرات بز در سال 2008 وقتی 28 ساله بود با دختری بنام ‘الیز ساکا سوگل’ ازدواج کرد اما این زندگی بدون داشتن هیچ فرزندی در سال 2012 به طلاق ختم شد.

تصویر

نامزد

مورات بوز از سال 2016 با اصلی انور بازیگر ترکیه نامزد کرده است.

ثروت مورات بوز

ثروت او حدود 2.2 میلیون دلار تخمین زده می شود. او با نام مراد بز در ایران شناخته می شود.

تصویر

اینستاگرام مورات بوز

muratboz@

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود