زندگی خصوصی رضا بهرام و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 4,651

بیوگرافی رضا بهرام و همسرش ،رضا بهرام،اصالت رضا بهرام،همسر رضا بهرام،سن رضا بهرام،قد رضا بهرام،تاریخ تولد رضا بهرام،زندگی نامه رضا بهرام،اینستاگرام رضا بهرام،عکس های رضا بهرام،خانواده رضا بهرام،ازدواج رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد .

تصویر

خانواده

دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد.خواهر کوچکترش سوارکار و خواهر بزرکترش در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند.

ازدواج رضا بهرام

در مورد وضعیت تاهل رضا بهرام اطلاعات خاصی منتشر نشده است اما ظاهرا او مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است.

تصویر

موسیقی

او بصورت جدی از سال ۸۸ به سمت رشته موسیقی بازگشت و از سال ۱۳۸۹ وقتی نوزده ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود رسما در این هنر حضور داشت.

مشوق رضا بهرام

در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت. رضا بهرام در آن زمان مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

تصویر

اولین آهنگ رسمی

رضا از سال ۹۳ شروع به انتشار قطعه هایی کرد اما اتفاقی ویژه ای برایش نمی افتاد تا اینکه بهمن ۹۶ در آهنگ گلی از آرش و مسیح عدل پرور به عنوان همخوان حضور داشت. اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در ۲۹ تیر ۱۳۹۷ با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و مسیر او را در موسیقی ایران دگرگون کرد. او اکنون تحت نظر موسسه هنری ققنوس به فعالیت هنری موسیقیایی مشغول است.

سبک رضا بهرام در موسیقی

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که به جان دلها می نشیند و شاید همین سبک او باعث شد تا تیتراژ پایانی سریال ممنوعه پذیرای صدای رضا بهرام باشد تا تجربه جدیدی را برای او رقم زند.

تصویر

اینستاگرام رضا بهرام

rezabahramofficial

نکته مهم که شاید موفقیت او را نشان می دهد آن است که این خواننده به صورت زنده در پیج اینستاگرامش برای فالورهایش اجرای زنده دارد که بسیار عالی و فوق العاده هستند چرا که با صدای طبیعی و بدون افکت منتشر می شوند و این یعنی مهارت رضا بهرام در عرصه خوانندگی.

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود