زندگی خصوصی آوا دارویت و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 750

آوا دارویت متولد 22 شهریور 1372 در ایتالیا، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی باشد.

بیوگرافی آوا درایت

آوا دارویت بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا به دنیا آمده و فارغ التحصیل فوق لیسانس روانشناسی بالینی می باشد.

تصویر

خانواده

آوا دارویت در ایتالیا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی است و دارای یک برادر به نام آرمان است. پدر آوا پیترو دارویت(pietro Daroit) ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت(Manzar Daroit) مهندس معمار (آرشیتکت) است.

تصویر

ایتالیا و بازگشت به ایران

آوا دارویت دوران کودکی خود را در ایتالیا سپری کرده است و تا سن ۷ سالگی به همراه خانواده اش ساکن ایتالیا بود، بعد از بازگشت به ایران به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفته و دوران ابتدایی خود را در آنجا گذراند. وی هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند.

ازدواج

آوا دارویت هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

تصویر

ورود به بازیگری

بعد از گرفتن لیسانس وارد کلاس های بازیگری شد تا اینکه در سال 1394 وقتی 22 ساله بود اولین تجربه خود را در سریال معمای شاه بدست آورد.

در سینما

بازیگری در سینما را با ‘فیلم تمرینی برای اجرا’ از سال 94 شروع کرد او سپس در فیلم اسکی باز سال 96 نیز حضور موفقی را تجربه کرد و با این فیلم در جشنواره فیلم المپیای یونان نیز حاضر بود.

تصویر

شهرت

آوا دارویت یکی از بازیگرانی بود که توسط حسن سهیلی زاده به تلویزیون معرفی شد و وی با بازی در نقش باران در سریال هست و نیست به خوبی در میان مردم شناخته شد و به شهرت رسید. وی در کنار بازیگران مطرحی از جمله فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری و نازنین کریمی بازی کرده است.

آوا دارویت در جشنواره یونان

فیلم سینمایی «اسکی باز» در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم المپیای یونان شرکت کرده و آوا دارویت، بازیگر فیلم، به عنوان نماینده این اثر در یونان روی فرش قرمز حضور یافت. وی همچنین در فیلم هایی نظیر؛ «تمرینی برای اجرا» محمدعلی سجادی ،«نفس های آرام» میثم هاشمی و «چهارشنبه خون به پا می شود» حماسه پارسا، به نقش آفرینی پرداخته ست.

تصویر

اینستاگرام آوا دارویت

پیج اینستاگرام خانم آوا دارویت 20.3k followers به آدرس زیر فعال است :

www.instagram.com/ava_daroit



منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود