زندگی خصوصی اندی خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 1,110

آندرانیک مددیان (به ارمنی: Անդրանիկ Մադադյան) (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷)، نام هنری اندی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی-ارمنی است.

بیوگرافی اندی

اندی متولد 2 اردیبهشت 1337 در تهران، خواننده است فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از کالج آمریکا می باشد، از ارمنی مسیحی های ایرانیست و حالا در لس انجلس ازدواج کرده و زندگی می کند.

تصویر

ماجرای اسم اندی

در يكی از كنسرت های کوروس و اندی ، دختری بود كه آندرانيک را خيلی دوست داشت و در شب كنسرت با صدای بلند او را اندی صدا زد که اين شد ديگر همه او را با نام اندی صدا ميزدند.

خانواده

اندی در یک خانواده ارمنی مهاجر در مجیدیه تهران متولد شد نام کاملش آندرانیک مددیان است که بصورت خلاصه اندی صداش می کنند، بخاطر شغل پدر که در کار راهسازی بود در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است پدر گهگاهی دف میزد و مادرش با آواز او را همراهی می کرد، می گوید در یک اتاق 9 نفره با 6 خواهر و برادر زندگی کردیم ولی شاد بودیم.

تصویر

کلاس موسیقی

اندی در کنار تحصیل آنقدر عاشق گیتار بود که در 14 سالگی با چوب و سیم گیتار ساخت بعدا توانست به کلاس های گیتار آرمیک استاد معروف بین المللی گیتار برود.

تشکیل گروه موسیقی

بعد از آشنایی به گیتار در گروه موسیقی پسر خاله هایش بنام سورن، گارنی و روبن نوازندگی گیتار را برعهده گرفت و چند قطعه هم به زبان انگلیسی اجرا کرد این گروه آنقدر پیشرفت کردند که اجرایی را هم در دربار داشتند.

مهاجرت

در سال 1357 بعد از ممنوع شدن فعالیت موسیقی در 20 سالگی از ایران به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته تنظیم کنندگی موسیقی وارد کالج شد.

تصویر

سختی زندگی اندی

به گفته خود او دوران دانشگاه سخت ترين دوران زندگيش بود تا حدی كه فقط براي يك وعده غذا پول داشت ولی هر چه بود گذشت او همه چيز را تحمل كرد.

ورود به گروه شب پره

او از شهرام شب پره بعنوان کسی که دستش را در آمریکا گرفت و تاثیر زیادی در زندگی هنری اش داشت یاد می کند، شب پره اندی را بعنوان نوازنده گیتار و صدای دوم وارد گروهش کرد.

تصویر

تشکیل گروه اندی و کوروس

اندی و کوروس شاهمیری که هر دو نوازنده گیتار گروه شهرام شب پره بودند بعد از جدایی از این گروه بصورت دو نفره همکاری کردند که جزو پر طرفدارترین و جنجالی ترین بند موسیقی آن زمان شد این دو اولین بار در سال 64 آلبومی بنام خوستگاری را منتشر کرد، سپس سال 67 آلبوم پرواز، سال 69 آلبوم بلا و در نهایت در سال 1370 با آلبوم خداحافظ به فعالیت دو نفره خود خاتمه دادند.

تصویر

آلبوم بی قرار و شینی

اندی بعد از جدایی از کوروس در سال 1371 وقتی 34 ساله بود اولین آلبوم مستقل خود بنام بیقرار را منتشر کرد صدای دوم آهنگ های آلبوم را دختری بنام شینی ریگزبی می خواند این آلبوم به شدت اندی را مشهور کرد.

ازدواج

در نهایت بعد از سالها ارتباط عاشقانه اندی 53 ساله و شینی ریگزبی 45 ساله در روز 21 آبان 1390 بصورت رسمی باهم ازدواج کردند اما تمایلی به بچه دار شدن ندارند.

تصویر

بیوگرافی شینی ریگزبی

شینی ریگزبی متولد 15 دی 1345 در آمریکا، خواننده است او فعالیت خود را بعنوان ترانه سرا شروع کرد، سپس بعنوان خواننده مکمل و تهیه کننده به فعالیت خود ادامه داد و حالا بیشتر درگیر اهداف بشردوستانه می باشد.

تجربه بازیگری شینی

شینی همچنین مدت ها بازیگر بوده و در 7 فیلم های شاخص هالیوود از جمله CRASH و ONE NIGHT WITH THE KING و یا محصول موفق سونی Parasite Eve بازی کرده است جالبه بدانید اندی نیز در 5 فیلم ایرانی و آمریکایی حضور داشته است.

تصویر

گیاهخواری و بهترین خواننده

اندی حالا بیشتر از 20 ساله است که گیاه خوار می باشد او حتی لباس های که از چرم حیوانات باشد هم به تن نمی کند، این خواننده تابحال 4 بار موفق به کسب جایزه بهترین خواننده ارامنه جهان شده است.

ورزش

اندی جزو تيم فوتبال هنرمندان هم هست و آرزويش هم اينست كه در استاديوم آزادی بازی كند، او در اغلب حضور ورزشکاران در مسابقات در خاک آمریکا حضور دارد.

تصویر

شایعه کشته شدن اندی

درحاليكه برخي رسانه هاي غيررسمي مدعي مرگ اندی (خواننده لوس انجلسي) شدند، منابع آگاه با تكذيب اين خبر اعلام كردند فردی به نام رندی از اعضای گروه اندی کشته شده و برخی رسانه ها به اشتباه خبر مرگ اندی را منتشر کردند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود