زندگی خصوصی هنگامه خواننده محبوب ایرانی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 1,531

هنگامه برزین (متولد سال ۱۳۴۳ در گیلان) از خوانندگان پاپ ایرانی مقیم لس‌آنجلس است.

بیوگرافی هنگامه خواننده ایرانی

هنگامه برزین خواننده پاپ ایرانی متولد سال 1343 در شهر گیلان است. هنگامه برزید به همراه خانواده در سن 3 سالگی به تهران آمدند. او از دوران کودکی هیجان و شوق زیادی در خوانندگی و نمایش داشت و پدر او نخستین کسی بود که این شوق و هیجان را آشکار نمود.

تصویر

حمایت پدر از خوانندگی هنگامه

عشق و حمایت پدر او باعث تقویت مراحل اولیه زندگی هنگامه به صورت نسبتا آشکاری شد و او برای شرکت در کلاس های موسیقی بعضی از استادان موسیقی کلاسیک فارسی تشویق نمود.

مهارت در نواختن نی و فلوت باعث شد تا پدرش به یادگیری مدهای موسیقی کلاسیک فارسی اعتقاد پیدا کند و شالوده علمی هنگامه به صورت موثری پیشرفت کند.

ازدواج و آروزی خوانندگی

او پس از پایان تحصیلش همیشه آرزو داشت یک خواننده حرفه ای باشد. او پس از پایان دوران دبیرستان خیلی زود ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد، ولی هیچ گاه آرزوی خواننده شدن را فراموش نکرد. برای خوانندگی مجبور شد که ایران را ترک کند و مهاجرت کند.

تصویر

مهاجرت از ایران

در سال 1992 او به همراه همسر و دخترش به ونکوور کانادا مهاجرت کرد. در ونکوور او ابتدا علی الهی و سپس فریدون آسرایی را ملاقات کرد و توسط آنها به کامران (خواننده ایرانی) و رامین زمانی معرفی شد.

تشکیل گروه پرواز

در سال 1995 هنگامه در کنا فریدون، کامران و رامین زمانی گروهی به نام پرواز را تشکیل دادند. آنها سپس نخستین کارشان به نام ایرانم را منتشر کردند و در دوره ای کوتاه هم بسیار طرفدار به دست آورند.

تصویر

همکاری با رامین زمانی

این افراد سپس به صورت مستقل خوانندگی را دنبال کردند ولی هنگامه همچنان با رامین زمانی همکار داشت که باعث شکل گیری دو آلبوم به نام برای دیدن تو و ارتش صلح شد.

هنگامه در مصاحبه ای با منصور سپهربند به همراه رامین زمانی و KC Bondar در ژانویه ۲۰۱۶ (دی ۱۳۹۴) اعلام کرد که آلبوم تازه ای به نام سلام را به همراه رامین زمانی و KC Bondar دردست تهیه دارند.

آلبوم

آلبوم« برای دیدن تـو» حاصل پنج سالتلاش مداوم بود كه توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. این علاقه ي شدید وطرفداران وفادار زمینه را برای انتشار دومین آلبوم بنام « ارتش صلح » را فراهم كردند “قسم میخورم” ، “یاتو یا هیچکس دیگه” و “کجا بودی تاحالا” از کارهای معروف او هستند.

تصویر

جنجال هنگامه در دبی

چندی پیش در کنسرت مشترک شادمهر عقیلی و ابی و هنگامه در دبی، تماشاچیان از ابی درخواست آهنگ خلیج فارس را کردند که ابی از خواندن این آهنگ امتناع کرد و گفت سیاست را باید به سیاسی ها بسپاریم وخواندن را به خواننده ها !

ولی هنگامه با تعصب خاصی که به کشور ایران داشت و با وجود اینکه خواندن آهنگ خلیج فارس برای او باعث دردسر می شد این آهنگ را اجرا کرد و دل تماشاچیان ایرانی را شاد کرد.بعد از خواندن این آهنگ او دستگیر شد و گویا دیگر اجازه فعالیت هنری در امارات را ندارد!

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود