زندگی خصوصی هومن شاهی (گامنو) و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 501

هومن گامنو متولد خرداد ۱۳۶۸ در تهران، خواننده است. نام اصلی اش سید هومن شاهی است، صدای او را در آهنگ های خندوانه شنیده اید.

بیوگرافی هومن شاهی (گامنو)

هومن شاهی متولد خرداد 1368 در تهران، خواننده است. دانشجوی انصرافی ترم سه کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد، با موسیقی تلفیقی و آهنگ سوسن خانم به شهرت رسید و حالا بازیگری هم می کند. ایشان سید نیز می باشد.

تصویر

خانواده

مادرش معلم بازنشسته دبستان و پدرش آقای محمود شاهی هم از خواننده های قدیم و دامپزشک می باشد، اصالت این خانواده دزفولی است.

تصویر

ازدواج !

می گوید هنوز ازدواج نکردم و مجردم اما یدونه دارم، دوسش دارم !

اولین آهنگ

اولین بار در سال 1384 وقتی 16 ساله بود بصورت تفریحی روی یک آهنگ از طریق میکروفن کامپیوتر خوانندگی کرد تا اینکه چندبار دیگر امتحان کرد و جالب شد بعد از آن به استودیو رفت و کارش را با یک آهنگ غمگین بنام سوته دلان شروع کرد.

تصویر

ورود به گروه بروکس

در زمان خواندن آهنگی در یک استودیوی موسیقی در کرج با گروه بروبکس آشنا شد تا اینک سال 88 با این گروه آهنگی بنام از حرامسرا تا آمستردام را منتشر کرد.

شهرت با سوسن خانم

هومن بخاطر سبک جدیدی از موسیقی تلفیقی، گامنو را بعنوان فامیلی هنری خود انتخاب کرد و با انتشار موزیک ویدیو سوسن خانم حسابی مشهور شد.

تصویر

خوانندگی در مجالس

گامنو بعد از مدتی با گروه بروکس بعنوان خواننده مهمان در عروسی ها شروع به کار کرد، او می گوید در سال 91 برای 20 دقیقه اجرا 7 میلیون می گرفته است.

ورود به خندوانه

هومن که در موسیقی طنز دیگر صاحب نام شده بود سال 93 – 94 از طریق آشنایی به رامبد جوان و برنامه خندوانه معرفی شد و توانست حدود 20 قطعه موسیقی بی کلام بسازد او سپس با قطعات باکلام چون : بخند خندوانه، خلیج فارس، بکوب پا دست؛ حسابی ترکاند اما تا مدت ها بخاطر فعالیت ها سابق نامش در تیتراژ آورده نمی شد.

تصویر

ورود به بازیگری + فست فود

هومن در کنار فعالیت های موسیقی مجاز خود و رفع ممنوعیت ها در سال 98 با سریال زیر همکف جلوی دوربین رفت تا اولین تجربه خود در این عرصه را نیز کسب کند ایشان حالا یک فست فوتی در کرج و تهران بنام گام برگر هم دارد.

شعر و آهنگ از خودم

شعر و آهنگ تمام موزیک هایی که از من منتشر شده را خودم نوشته ام، تنها تنظیم ترانه ها را دوست دیگرم انجام می دهد، ما یک استودیوی خانگی در کرج داریم.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود