زندگی خصوصی مهدی ماهانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 359

مهدی ماهانی (زاده ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است

بیوگرافی مهدی ماهانی

مهدی ماهانی متولد 26 اردیبهشت 1362 در تهران، بازیگر است. بچه اول یک خانواده چهار نفری است و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام مهیار دارد، دیپلم ریاضی دارد و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است، حالا از پشت صحنه به بازیگری رسیده است.

تصویر

ازدواج

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.و عکس هایی که به عنوان همسرش معرفی میشوند شایعه است و صحت ندارد.

پدر واسطه حضور

بطور اتفاقی وارد این حرفه شد، بواسطه دوستی پدرش با قلی زاده و احمدرضا درویش در فیلم پسران آدم بعنوان دستیار پنجم صحنه شد، در این کار به پیشنهاد احمد درویش قرار شد در مقابل دوربین قرار بگیرد و با 16 سن در کنار کامبیز دیرباز و پژمان بازغی همباری شود اما از بدشانسی کار خوابید و به سرانجام نرسید.

تصویر

از اولین کار تا شهرت

اولین بار در سال 1386 در فیلم چهار انگشتی بعنوان نقش دوم بازی کواتاهی کرد، اما بازی او در نقش دکتر زند سریال دلنوازان در سال 88 چهره او را محبوب کرد ولی بعد از آن توفیق چندانی به دست نیاورد. او در فیلم خیابان بیست وچهارم سال 87 نیز بعنوان نقش اصلی بازی کرد

ورزش و استقلالی

با وجود مشغله این حرفه طوری برنامه هایم را می چینم که به باشگاه برسم نمی گویم برای مقام داشتن ورزش می کنم ولی برای بدنم ارزش قائلم من برای سلامتی و متناسب بودن اندامم ورزش می کنم. مهدی ماهانی به شدت طرفدار استقلال تهران و تیم های ملی است.

تصویر

اوقات فراغت

ورزش در باشگاه فوتبال، رستوران رفتن، سفر و کتاب خواندن کارهایی است که من در اوقات فراغت و زمان هایی که سر کار نیستم به آنها می پردازم، سفر کردن و عکاسی رو هم خیلی دوست دارد

الگوهای بازیگری + فیلم مورد علاقه

من در ميان بازيگران ايراني به «حامد بهداد»، «پرويز پرستويي»، «جمشيد هاشم پور» و «حسن پورشيرازي» نگاه مي كنم و سعي مي كنم از آنها ياد بگيرم، فیلم قرمز فریدون جیرانی را خیلی دوست دارم و از فیلم های خارجی هم سینما پارادیزو، رابرت دنیرو و ادوارد نورتون را خیلی دوست دارم.

تصویر

ناراحتی قلبی و عمل

متاسفانه این بازیگر جوان بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است و احتمالا چند عمل جراحی بر روی قلب وی انجام خواهد شد، آرزوی سلامتی برای او و تمام بیماران داریم.

صفحه اینستاگرام مهدی ماهانی mehdimahani@

. آقای ماهانی بیش از ۳۰۰ هزار دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود