زندگی خصوصی الهام طهموری و همسرش حامد احمدجو+ عکس های جذاب و دیدنی

0 4,200

الهام طهموری متولد 15 فروردین 1367 اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر و گرافیک است. او بازیگر سریال پرستاران و نفس گرم در اصفهان به دنیا آمده است.

 بیوگرافی الهام طهموری

الهام طهموری متولد 15 فروردین 1367 در اصفهان، بازیگر است دانش آموخته رشته تئاتر و گرافیک می باشد، از دوره های بازیگری وارد قاب تلویزیون شد و حالا در سینما نیز حضور دارد و بتازگی ازدواج کرده است.

تصویر

از خانواده تا تئاتر

یک خواهر بزرگتر بنام افسانه و یک برادر دارد فعالیت خود را بصورت جدی از سال 1385 وقتی 18 ساله بود با گذراندن دوره های بازیگری از تئاتر شروع کرد و تا سال 1390 تجربه 5 ساله ای بدست آورد.

تصویر

ازدواج

الهام طهموری 27 مرداد 1397 در 30 سالگی با حامد احمدجو ازدواج کرد، آقای احمدجو خود نیز از بازیگران حرفه ای تئاتر بوده و در سریال پرستاران با همسرش همبازی بود.

تصویر

مدلینگ

خانم بازیگر که تابحال هیچ عملی زیبایی انجام نداده است در چند پروژه عکاسی مدلینگ برای لباس و آرایش حضور داشته اما بصورت جدی فعالیتی در این زمینه ندارد.

تصویر

در جلوی دوربین

سال 1390 در 23 سالگی توانست اولین بار در سریالی بنام شکست سکوت، محصول شبکه استانی اصفهانی، بازی در جلوی دوربین را تجربه کند.

شهرت

بعد از حضور در چند نقش گذرا در نهایت سال 1394 با سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگری که از شبکه یک پخش می شد چهره اش شناخته تر شود در این مجموعه بازیگرانی چون حامد کمیلی ،مرجانه گلچین، رویا تیموریان و محمود پاک نیت حضور داشتند، بازی ایشان در سریال پرستاران در سال 96 نیز نقش زیادی در شهرت اش داشت.

تصویر

بازی در سریال وارش

خانم طهموری در سال 98 دوباره با سریال وارش و در نقش اصلی زنی بنام (وارش) به تلویزیون بازگشت که میتواند تاثیر زیادی در سرنوشت هنری اش داشته باشد. وارش به شمالی به معنای باران می باشد. این مجموعه 34 قسمتی برگرفته از رمان مشهور مهاجران بوده و کارگردانی این مجموعه درام تاریخی عاشقانه را احمد کاوری برعهده دارد.

منبع:ساعــدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود