زندگی خصوصی محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبر کن + عکس های جذاب ودیدنی

0 201

محمود پاک‌نیت (زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است.محبوبیت این بازیگر توانمند بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال های خاطره انگیز روزی روزگاری در نقش حسام بیگ و سریال پس از باران در نقش ارباب میباشد.

بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت متولد 10 دی 1331 در کازرون، بازیگر است فعالیت خود را از سال 1348 با تئاتر شروع کرد سپس در سال 1352 بعنوان کارمند اداره کل فرهگ و هنر مشغول بکار شد، از سال 1367 بازیگری رو بصورت حرفه ای پیش گرفت.

تصویر

ازدواج

مهوش صبرکن : در سال 1356 که سال آخر دبیرستان را می گذراندم و تازه فعالیتم را در این حرفه آغاز کرده بودم (18 سالم بود)، در تئاتر شاتره نقش مقابل محمود پاک نیت را بازی کردم همین تئاتر سبب آشنایی و ایجاد علاقه شد و در سال 1358 با هم ازدواج کردیم،که ثمره آن دو پسر بنام مسعود و مهرداد که هردو بالای 30 سال دارند.

تصویر

بیوگرافی مهوش صبرکن

مهوش صبر کن متولد 16 خرداد 1339 در شیراز، بازیگر است او فعاليت حرفه ای خود را از سال 1356 با تئاتر شروع و سال ها تلاش كرده است تا به جايگاهي واقعی در اين عرصه برسد. صبرکن: من ۷ تا خواهر دارم. مادرم ما را طوری تربیت کرد که احترام هم را نگه داریم و پسوند آقای یا خانم را کنار اسم هم به کار ببریم. مادرم گذشت را هم به ما آموخت.

تفریحات مشترک

سفر می رویم، کتاب می خوانیم، فیلم می بینیم پاک نیت : من عاشق سفر هستم و هر فرصتی که پیش بیاید به شهرهایی سفر می کنیم که تاکنون نرفته ایم. من اهل هواپیما نیستم و با خودروی خود سفر می کنم تا رانندگی کنم و از جاده لذت ببرم.

تصویر

بین شیراز و تهران

ما مرتبط در حال رفت و آمد بین تهران و شیراز هستیم از طرفی یكی از پسرانم در شیراز ازدواج كرده و همانجا ماندگار شده است، حالا دیدار با او، عروس و نوه ام بهترین بهانه است كه من و همسرم مدام شال و كلاه كنیم و به دیدار آنها برویم.

ماجرای علاقه به هنر

صدای گرم آقای اکبر مشکین که گوینده رادیو بودند بزرگ ترین انگیزه من برای ورودم به این عرصه بود من خیلی صدای ایشان را دوست داشتم و همیشه آرزو می کردم بازیگر رادیو شوم اما این اتفاق در نهایت نیفتاد و بازیگر تئاتر شدم.

تصویر

شهرت

پاک نیت با سریال روزی روزگاری در سال 1370 به محبوبیت دست پیدا کرد نقش های بیاد ماندنی در پدرسالار سال 1373 و پس از باران در سال 1379 ایفا کرد و در سریال یوسف پیامبر نیز نقش حضرت یعقوب را بازی کرد.

دستپختم حرف ندارد

محمود پاک نیت به نظر من آشپزی عشاق می خواهد، یعنی آدم باید عاشق پختن باشد و آشپزی را دوست داشته باشد، وگرنه غذایی که می پزد مزه خوبی نخواهد داشت.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود