زندگی خصوصی سامیه لک و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 383

سامیه لک (زاده ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی سامیه لک

سامیه لک متولد 9 خرداد 1359 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری در کشور امارات می باشد از تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و در دبی تجارت مستقل خود را دارد و گاهی بازی هم می کند.

تصویر

خانواده

تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد که می گویند هر چند ما به لحاظ اخلاقی با هم متفاوت هستیم اما به هم بسیار وابسته و علاقمندیم من و خواهرم در امارات تحصیل کردیم.

تصویر

ازدواج

سامیه لک چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است.

تصویر

زندگی در خارج از کشور

خانم لک در 19 سالگی ایران را به مقصد امارات (دبی) ترک کرد، آنجا همزمان با تحصیل وارد کار شد سپس به تبعیت او خانواده نیز به دبی نقل مکان کردند در حال حاضر پدرش در امارات شرکت پودر سوپر میکروتیک دارد.

شروع بازیگری

اولین بار در سال 1385 وقتی 26 ساله بود از طریق دوستی در تست کار جدید فریدون جیرانی شرکت کرد و توانست در سریال مرگ تدریجی یک رویا بازی کند این اتفاق در حالی رخ داد که وی هیچ تجربه قبلی نداشته و حتی کلاس هم نرفته بود.

تصویر

شهرت

بازی در نقش مارال عظیمی در سریال مرگ تدریجی یک رویا او را شناخته تر کرد، با سریال شبکه خانگی قلب یخی در سال 89 شهرت اش تکمیل شد. سال 96 در سریال آنام بازی کرد و با سریال ترور خاموش سال 98 به تلویزیون بازگشت.

تصویر

الگو و بازیگران مورد علاقه

بیشتر سعی می کنم به بازیگران مختلف نگاه کنم و نکات مثبت هر یک را بیاموزم و از آنها استفاده کنم، در کل از بازیگر خاصی الگو برداری نمی کنم از بین خانم ها بازی گلشیفته فراهانی و از آقایان هم بازی بهران رادان را می پسندم.

اوقات فراغت

در اوقات فراغتم ورزش می كنم… فیلم می بینم و ساز می زنم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود