زندگی خصوصی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی و عکس های دیده نشده و جذاب

0 6,949

فرهاد ایرانی یک عکاس سرشناس وطنی است که به خاطر ابتلا به سندرومی به نام تریچر کالینز چهره اش متمایز از افراد عادیست. او متولد ۱۸ تیر ۱۳۶۴ است و در رشته گرافیک تحصیل کرده.

بیوگرافی فرهاد ایرانی

فرهاد ایرانی متولد تیر 1364 در تهران، عکاس است. تک فرزند خانواده است و در رشته موسیقی پاپ و سنتی تحصیل کرده است. ابتلای او به یک بیماری مادرزادی نادر چهره اش را متفاوت کرد اما حالا عکاس ماهری بوده و در ایران بسیار مشهور هم شده است.

تصویر

خانواده

فرهاد تنها فرزند پدر و مادرش است که از کودکی با یک بیماری خاص به دنیا آمده که این بیماری را از مادرش به ارث برده است این بیماری از هر 50 هزار نوزاد یک نفر را درگیر می کند و فقط باعث بد شکل شدن جمجمه صورت بخاطر نبود استخوان های گونه و ظاهر متفاوت صورت می شود.

مادر هنرمند

مادرم نقاش ماهری بود و من از کودکی با نقاشی های مادرم آشنا بودم و همین باعث شد که به رشته هنر علاقمند باشم و رشته گرافیک را انتخاب کردم.

تصویر

ازدواج

در دانشگاه عاشق دختری شد اما به خاطر مشکلات چهره باعث شد خانواده دختر مخالفت کنند ولی در نهایت با قلب رئوفی که داشت توانست رضایت خانم مهسا قنواتی و خانواده اش را بگیرد.و با هم ازدواج کنند.

بیوگرافی مهسا قنواتی

مهسا قنواتی متولد 14 فروردین همسر فرهاد ایرانی است. او در حال حاضر بیشتر به کار تبلیغات و مدلینگ مشغول است.

تصویر

حضور در ماه عسل

حضور فرهاد و همسرش در برنامه ماه عسل سال 97 و تعریف داستان زندگی اش به شدت مورد توجه قرار گرفت و از آن موقع به بعد به یک چهره شناخته شده ای تبدیل شد.

تصویر

شروع چالش از مدرسه

به دلیل چهره متفاوت تا 9 سالگی هیچ مدرسه حاضر به پذیرش او نبود و فکر می کردند معلول ذهنی است به همین خاطر دو سال اول با معلم خصوصی درس خواند در نهایت با گرفتن تست هوش و با اصرار زیاد موفق شد وارد مدرسه شود، اما موضوع تنها به اینجا ختم نشد و او در هر مقطع راهنمایی و دبیرستان مشکلات سختی برای ثبت نام در مدرسه داشت.

کار کردن

وقتی تصمیم گرفت کار کند نمونه کارهایش را که به موسسات مختلف می فرستاد از کارش استقبال می کردند ولی وقتی دعوت به کار میشد و حضوری به سر کار می رفت به بهانه های مختلف از کارش ایراد می گرفتند و به بهانه های مختلف قبولش نمی کردند.

تصویر

ورود به دانشگاه

بعد از قبولی در دانشگاه تا یکسال نمی توانست سر کلاس ها حاضر شود و از واکنش همکلاسهایش می ترسید ولی بعد از یک سال تصمیم گرفت فارغ از واکنش همکلاسی هایش به کلاس ها برود به دانشگاه رفت و بزرگترین انقلاب زندگی اش رخ داد، او در دانشگاه و کلاس های موسیقی بخاطر توانایی که در نواختن سازها داشت توانست اعتماد همکلاسهایش را به خودش جلب کند و دوستان زیادی در دانشگاه داشته باشد.

تصویر

فعالیت های حرفه ای

فرهاد به عنوان عکاس در ایران کار می کند و پروژه های مختلفی را با سلبریتی های مختلف داشته و بسیار در این کار موفق نیز می باشد.و درآمد خوبی هم از عکاسی کسب می کند .

آدرس صفحه اینستاگرام فرهاد ایرانی

https://www.instagram.com/farhadirani

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود