زندگی خصوصی لیلا برخورداری و همسرش + عکس های جذاب و دیده نشده

0 491

لیلا برخورداری متولد 1357 در تهران بازیگر اسـت و بـه ساز دف تسلط کامل دارد بازیگری را از سال 1376 و با تئاتر شروع کرده اسـت.

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد 20 اردیبهشت 1357 در تهران، بازیگر است. فارغ االتحصیل رشته لیسانس رشته بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است؛ دو خواهر و دوبرادر دارد، و خودش فرزند سوم خانواده است.

تصویر

ازدواج

اطلاعاتی از ازدواج لیلا برخورداری رسانه ای نشده است.

شروع با کبری خواب و بیدار

من در کلاس های آقای فخیم زاده شرکت می کردم و با توجه به شناختی که ایشان از من داشتند نقش کبری در سریال خواب و بیدار را در سال 1380 به من پیشنهاد کردند در واقع اولین کار تصویری جدی من همین بود البته قبل از آن در بعضی کارها مثل کار آقای کمال تبریزی نقش های کوتاهی داشتم،آقای فخیم زاده از همان سریال مرا تشویق کردند به دانشگاه بروم و رشته مورد علاقه ام را بخوانم.

تصویر

به جز بازیگری …

خود من از روی علاقه وارد این حرفه شدم چرا که در کشور ما اصلا نمی توان از طریق بازیگری امرار معاش کرد یا حتی روی پولش حساب کرد چون زمانی پیش می آید که برای یک سال کار دارید اما دو سال بی کارید اما از اینکه می توانم هر از گاهی خودم را در قالب فرد دیگری ببینم خیلی خوشحالم. با اینکه نمی توان به بازیگری به عنوان شغل نگاه کرد اما خوشحالم که به هر حال شغلم همین است و برای موفق بودن تلاش می کنم

کارهای مورد علاقه

همه نقش هایم را دوست دارم و با آنها ارتباط برقرار می کنم در حال حاضر دوست دارم گزیده کار کنم و خودم از قبل با نقشم عجین شوم. از بین کارهایم در حال حاضر نقش کبری در خواب و بیدار برایم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در سریال بی صدا فریاد کن هم نقشی که داشتم کاراکتر خاصی داشت.

تصویر

علاقه به نوشتن

متاسفانه در حال حاضر نسبت به گذشته خیلی کم می نویسم. در واقع تنبلی می کنم، البته گاهی شعر و داستان کوتاه می نویسم

اوقات فراعت

اوقات فراغت من به مطالعه، تماشای فیلم و ورزش می گذرد یکی از تفریحات مستمر من پیاده روی است. پیاده روی و دویدن را خیلی دوست دارم کوهنوردی و دوچرخه سواری هم انجام می دهم اما بیشترین تاکید من همان پیاده روی است.

تصویر

با ورزش، افسردگی را خط بزنید

در جامعه ما افسردگی شیوع زیادی پیدا کرده است و بر کسی پوشیده نیست که اولین دشمن افسردگی ورزش است. اگر ما به شکل منظم و درست ورزش کنیم خیلی زود می توانیم از شر افسردگی و بیماری های روحی خلاص شویم. ورزش به ما کمک می کند تا به هیجانات روحی مناسبی دست پیدا کنیم. در کنار ورزش های مختلفی که انجام می دهم، علاقه زیادی به مدیتیشن و یوگا دارم و در روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف این کار می کنم. این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف به دست بیاورم و بتوانم با آرامش به کارهای مختلفم بپردازم.

رژیم غذایی

با وجود این که همیشه حواسم به اضافه وزنم هست اما همیشه قانون خاص خودم را در رژیم غذایی دارم و آن قانون این است که هر چیزی را که دوست دارم بخورم اما کم بخورم. من خودم عاشق انواع سبزیجات دانه های گیاهی هستم و سعی کردم در طول سال ها اطلاعاتم را در این زمینه بالا ببرم و با آگاهی آنها را مصرف کنم چرا که معتقدم گیاهان بهترین منبع تغذیه هستند. شاید به همین خاطر است که مصرف روزانه چای سبز با زنبیل و لیمو، نان جو، جو دوسر، بذر کتان، انواع سالاد و … هیچ وقت از برنامه روزانه من حذف نمی شود، ضمن این که من علاقه زیادی به لبنیات هم دارم و آن را به شکل درستی مصرف می کنم.

تصویر

از کاراته باز ماندم

وقتی نوجوان بودم به همراه خواهرم برای آموزش کاراته به باشگاه می رفتم اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز را بگیرم اما مادرم با این ورزش مخالف بود؛ چرا که حس می کرد کاراته خشن تر از آن است که یک دختر بخواهد به آن بپردازد. به همین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم در حالی که خیلی دوست داشتم آن را به شکل حرفه ای ادامه دهم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود