زندگی خصوصی ویدا جوان و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 350

ویدا جوان (متولد ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان متولد 1365 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است، علاوه بر هنر بازیگری طراحی لباس نیز میکند و مدتی نیر بعنوان مدل کار کرده است او تجربه حضور موفق در کار طنز و جدی را نیز دارد.

تصویر

ازدواج

ویدا جوان با آیلا تهرانی ازدواج کرده است.

نحوه آشنایی

حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گرد. یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای ایلا برد تا تست دهم طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است.

ماجرای خواستگاری ویدا از آیلا

تهرانی : راستش را بخواهید در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و مراسم عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد. سعی کردیم ضمن احترام به سنت آنطور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم، اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که ویدا از من خواستگاری کرد. من هم آنقدر از این حرکت او شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم.

تصویر

کتاب بجای گل در مراسم عروسی

آیلا تهرانی : وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای مادر ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه بودم. این موضوع برای هر دوی ما بسیار عزیز و دوست داشتنی بود.

مهریه 7 هزار شاخه گل

من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم. به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد.

دستپخت ایلا در حد رستوران های پاریس است

همسر من آشپز کم نظیری است و غذایی که طبخ می کند، در حد رستوران های پاریس است. به همین خاطر ترجیح می دهم در خیلی از موارد در حد یک کمک آشپز عمل کنم و احتیاجات او را در آشپزی برایش فراهم کنم .

طبخ شام عروسی توسط مادرشوهر

دستپخت مادر ایلا در بین فامیل شان زبانزد است، به همین خاطر تصمیم گرفتیم برای اینکه همه در آن شب از مهمانی نهایت لذت را ببرند شام عروسی را خودش تهیه کند. بنده خدا از سه روز مانده به مراسم در تدارک طبخ شام بودند و همین کار ایشان باعث شد که همه از آن شب خاطرات بسیاری در ذهن شان رقم بخورد.

تصویر

به فکر مرگ و جدایی

هر بار به مردن فکر می کنم، جدایی از ایلا تنها چیزیه که سبب می شه از مرگ بترسم. نه به خاطر اینکه همسرمه، نه ! و نه به این دلیل که من آدم رومانتیکی هستم، که چندان هم رومانتیک نیستم؛ به این خاطر که خیلی کم پیش میاد آدم رفیقی داشته باشه که نگاهش پر از عشق باشه و دستانش مملو از احساس. قلبش پر از نیروی مثبت و سازنده باشه و به معنای واقعی رفاقت کند.

شروع فعالیت

علاوه بر حسابداری دانش آموخته بازیگری تئاتر در آموزشگاه مرحوم حمید سمندریان است، از همان کارهای نمایشی به حسن فتحی برای سریاله زمانه در سال 91 معرفی شد. سریال زمانه این اولین شروع حرفه ای و موفق خانوم جوان در تلویزیون بود.

شهرت

یک سال بعد با سریال پژمان و در نقش مقابل پژمان جمشیدی تجربه موفقی کسب کرد سپس در سال 94 با سریال شمعدونی شهرت خود را بدست آورد.

تصویر

طراحی تا مدلینگ

وی طراحی لباس نیز میکند و در سال 94 بعنوان مانکن تبلیغاتی یک برند لباس فعالیت داشت.

بازیگری شغل نا امنی است

متأسفانه حرفه ما یک شغل نا امن به حساب می آید. به خصوص اینکه راه های زیادی برای ورود است. به شخصه دغدغه این روزهای من این است بتوانم به لحاظ حرفه ای و تخصصی قوی شوم و فضای نا امن را از بین ببرم و رشد فکری و کاری داشته باشم.

حمایت شوهر

علاقه من به هنر از بچگی به شدت وجود داشت. خانواده من این فضا را ایجاد نكردند كه به هنر بپردازم اما همسرم این امكان را برایم فراهم كرد تا دنبال آن چیزی بروم كه هم به آن بسیار علاقه دارم و هم در آن مستعد هستم، نمی گویم در هنر صاحب بینشی هستم اما هر آنچه دارم بابت هنر و ایلا تهرانی است.

تصویر

به خاطر همسرم حاضرم کارم را رها کنم

همیشه زندگی شخصی ام برایم نسبت به همه چیز در اولویت قرار داشت وهیچ چیز را حاضر نیستم با خوشبختی ام در زندگی مشترک عوض کنم، به همین خاطر حاضرم به خاطر حفظ زندگی ام، حتی قید بازیگری را بزنم. من و همسرم عاشق یکدیگر هستیم و زندگی مان را با عشق و علاقه خاصی شروع کردیم و در نهایت این عشق و علاقه به ما کمک زیادی کرد تا یاد بگیریم مشکلات را به اتفاق هم حل کنیم و برای حل آنها از خودگذشتگی داشته باشیم. اگر عشق و علاقه در زندگی مشترک وجود نداشته باشد، افراد دچار نوعی روزمرگی می شوند! شما اینطور فکر نمی کنید.

کارنامه هنری

سریال ها

  • زمانه به کارگردانی حسن فتحی محصول سال ۱۳۹۱
  • پژمان به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۲
  • آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج، محصول سال ۱۳۹۳
  • شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۱۳۹۴
  • ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی محصول سال ۱۳۹۵
  • نامه آخر به کارگردانی دانش اقباشاوی محصول سال ۱۳۹۶
  • سارق روح (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی احمد معظمی محصول سال۱۳۹۶–۱۳۹۷

فیلم های سینمایی

  • ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی محصول سال ۱۳۹۲
  • جان به حراج به کارگردانی سید حامد محسن پور محصول ۱۳۹۲
  • سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی محصول ۱۳۹۷

تئاترها

  • مضحکه شبیه قتل به کارگردانی حسین کیانی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۵
  • جان گز به کارگردانی نیما دهقان محصول ۱۳۹۴
  • به مناسبت ورود اشکان به کارگردانی رضا دادوئی محصول ۱۳۹۶
  • خاطرات هنرپیشه نقش دوم به نویسندگی بهرام بیضایی محصول ۱۳۹۷
  • زیبایی گاهی زن است به کارگردانی سهراب حسینی محصول ۱۳۹۸

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود