زندگی خصوصی امید خلیلی و همسرش + جنجالهای ازدواجش

0 7,905

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ در دربند تهران می‌باشد. وی مجری شبکه من و تو بود. او با نام طغرل هم در برنامه بفرمایید شام شناخته می‌شود.

بیوگرافی امید خلیلی

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ در دربند تهران می باشد. وی مجری شبکه من و تو است. او با نام طغرل هم در برنامه بفرمایید شام شناخته می شود. امید 14 سالش که بود از ایران به خواسته پدرش خارج شد به سمت ایتالیا. ۱ سال و نیم سویئس زندگی کرده و پس از آن به لندن آمد.

تصویر

امید خلیلی و همسرش

امید خلیلی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و عکسی از نامزدی و همسرش که توسط خود ایشان تایید شود در رسانه ها موجود نمیباشد.

تصویر

علاقه به فوتبال

فوتبال باشگاهی در سطح نوجوانان بازی کرده، هم در ایران، هم در سویس و هم در لندن اما هیچ وقت نتونست به آروزش که فوتبالیست حرفه ایی بودن بود برسه، چرا که تو یه بازی مچ پایه چپش از ۲ جا شکست و مجبورش کرد هدف فوتبالیست شدن براش به یک آرزو و رویا بدل شود.

بازیگری

پس از آن رشتهٔ تحصیلیش را که بازیگری و هنرهای نمایشی بود را دنبال کرد تا به آرزوی دومش که بازیگری بود برسد. ۸ سال تئاتر کار کرده و در پایان با شبکه من و تو آشنا شد.

اجرا در شبکه من و تو

امید خلیلی تاکنون در این شبکه مجری برنامه هایی مانند بفرمایید شام، من و تو پلاس و آفساید و رختکن و شو نوروز ۹۴ منوتو و شعر یادت نره و جواب بوده است. امید خلیلی (طغرل) یکی از گزارشگرهای شبکه من و تو هست، و بسیار هم میکوشد تا با واژه های پارسی سخن بگه که همین باعث شده تا یک نمای، تک و ویژه از خودش نشون بده و خودش رو با دیگر گزارشگران این شبکه و شبکه های پارسی زبان دیگه متمایز کند.

تصویر

برنامه بفرمایید شام

در برنامه بفرمایید شام هم نامش طغرل هستش و با تیکه های که به شرکت کنندگان میندازه و سوتی هایی که ازشون میگره، موجب شادی و خنده بینندگان این برنامه هم میشه و از همین رو طرفداران بی شماری هم دارد. بجز بفرمائید شام، اجرای برنامه های دیگری چون ; من و تو پلاس و آفساید و رختکن و شو نوروز ۹۴ منوتو و شعر یادت نره و جواب را برعهده داشت.

تصویر

حاشیه های جنجالی امید خلیلی

چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به خصوص رها اعتمادی،امید خلیل و تیام بصیر به همجنس گرایی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو به نام رها اعتمادی منتشر گردید. که همین امر موجی از اعتراضات بینندگان شبکه را به همراه داشت. مسئولان شبکه من وتو به دلیل این اتفاق مدتی رها اعتمادی را که به دلیل مشکلات خود با عوامل شبکه دست به این افشا گری زده بود را از کار معلق کردند اما این پایان کار نبوده و این امر نتوانست موج اعتراضات بینندگان شبکه را خاموش کند. پس از این اتفاق، رها اعتمادی جلوی دوربین آمده و اعلام کرد عقاید شخصی هر کسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد اینقدر هیاهو به پا کند. پس از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت تبدیل شد و همین امر موجب ریزش قابل توجه مخاطبان شبکه گردید.

این ماجرا تا حدودی کمرنگ شده بود تا اینکه چند روز پیش پیامی در صفحه فیس بوک شخصی امید خلیلی با این مضمون منتشر گردید:” درود بر شما دوستان عزیزم به راستی نمیدونم چگونه خوشحالیم رو بازگو کنم، بایدبه شما دوستان یه خبری رو بدم من و تیام تونستیم تولندن به صورت قانونی با هم ازدواج کنیم.

من هم نام خودم رو از امید به تینا تغییر دادم البته این پیشنهاد تیام بود، خیلی جای شما خالی بود یه پارتی کوتاه هم گرفتیم واقعا خیلی خوشحالم که من و تیام نخستین کسانی هستیم که میان همکارامون تو شبکه رابطه مون رو قانونی و رسمی کردیم. بدرود”

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود